banner
צילום הריסות // עיריית רעננה
צילום הריסות // עיריית רעננה

עיריית רעננה ומשטרת ישראל במבצע הריסה לבנייה בלתי חוקית בעיר

הריסת המבנים בוצעה בשטח של למעלה מ- 18 דונם, מול פארק רעננה, בו הוקמו מבנים רבים ללא היתר בקרקע חקלאית, ששייכת לכ- 50 בעלי מקרקעין

ההריסה בוצעה בתום הליך משפטי ממושך שניהלה התביעה העירונית, בשטח של למעלה מ- 18 דונם באזור פארק רעננה, בו הוקמו מבנים לא חוקיים של עברייני בנייה, והיווה הפרה של הסדר הציבורי וחוק התכנון והבנייה, כך מדווחת עיריית רעננה עם סיום המבצע, שבו השתתפו גורמי האכיפה העירוניים, התביעה העירונית, המחלקה לפיקוח על הבנייה בעירייה ומשטרת ישראל. 

ההריסה בוצעה בשטח של למעלה מ- 18 דונם, המתפרס מול פארק רעננה, בו הוקמו מבנים רבים ללא היתר בקרקע חקלאית השייכת לכ- 50 בעלי מקרקעין. "הבנייה הבלתי חוקית אותרה במבצע משולב שהתקיים לפני כשנתיים בעיר לאיתור עבריינות, לרבות עבריינות בנייה, בעקבותיו התנהל ההליך המשפטי שכלל פנייה לכל הנוגעים בקרקע ובסיומו בהחלטת בית המשפט, הועבר צו הריסה למבנים", מציינים בעירייה.הליך אכיפת הצו בוצע בהובלת משטרת רעננה כפר סבא בפיקודו של סנ"צ שרון מנור, ונקודת המשטרה ברעננה, בפיקודה של פקד בת-אל סעאת בושרי. 

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "בנייה בלתי חוקית הינה אחת הרעות החולות ברשויות המקומיות, המסבה נזק ממשי והפרה של הסדר הציבורי ועקרונות שלטון החוק. אנו מברכים על המבצע המשולב שהובילו גורמי האכיפה העירוניים, ומחלקת הפיקוח על הבנייה, ומודים למשטרה על הסיוע ועל שיתוף הפעולה. אנו לא ניתן יד לעבריינות בנייה בעיר, ונמשיך לפעול למיגור כל בנייה לא חוקית, ולשמור על ייעוד הקרקע החקלאית וזכויותיהם של בעלי המקרקעין".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות