banner
ניר גולדנשטיין // יחצ
ניר גולדנשטיין // יחצ

ברנז'ה 38: ניר גולדנשטיין סמנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית

תמונה: ניר גולדנשטיין // יחצ

מדור ברנז'ה 38 בפורטל "מגדילים", מכיר לכם באופן אישי את האנשים שמאחורי העשייה בתחום ההתחדשות העירונית, תמא 38 ופינוי בינוי.

הכירו את ניר גולדנשטיין, בן 44, נשוי לאורית ואב לעומר ועידו, מכהן כסמנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית.

כמה שנים בתחום העיסוק?
"9 שנים".

מנטור שהשפיע עליך בתחילת הדרך?
"אני מאמין שכל אחד או אחת מאתנו זוכר מספר נקודות בחיים, אשר מהוות נקודת תפנית. אחת הנקודות הללו אצלי, היא הפגישה עם גיא סחלי. גיא היה הראשון שזיהה את הפוטנציאל החבוי בי, הכניס אותי לעולם הנדל"ן, הדריך וליווה אותי בתחילת דרכי. האמונה שהוא נתן בי, דחפה אותי קדימה להעז ולנסות. היתר כמו שאומרים, היסטוריה".

ההישג שאתה מתגאים בו?
"היו הרבה הישגים לאורך השנים, אבל אני זוכר במיוחד פרויקט מסוים, אשר בשלבי סיומו הסתבך לאור ליקויים בביצוע ונתקל בקשיי הוצאת האישורים הנדרשים. לבקשת בעל החברה, לקחתי על עצמי את המשימה, סיימתי את הנדרש והצלחתי להביאו לטופס 4 ואכלוס מוצלח".

מה הרגע הכי מאושר שהיה לך בתפקיד?
"לאחרונה קיימנו את כנס ההתחדשות העירונית הראשון מסוגו בקריית מוצקין. זו פעם ראשונה שהחברה יוזמת ומוציאה לביצוע כנס שכזה ואני גאה מאוד על היוזמה ועל שיתוף הפעולה שהצלחנו לקיים עד לסיומו המוצלח".

מה המצב הכי מייאש שנתקלת בו?
"העבודה לרוב מורכבת ובמהלכה אנחנו לפעמים נשאבים לתוך העשייה. אנחנו חייבים לזכור שבצד השני שלה, קיימים בסופו של דבר אנשים. אני מנסה תמיד להזכיר לעצמי שאם אני לא אתייאש, הסיכוי לשנות את המציאות שלהם לטובה רק ילך ויגדל".

כמה שעות מתוך 24 מוקדשים לעבודה?
"הרבה מעבר לשעות העבודה הסטנדרטיות. מעבר לעובדה שהראש לעולם לא מפסיק לעבוד, לעתים הרעיונות הטובים והעשייה הטובה ביותר, מגיעים דווקא בשעות הפחות שגרתיות".  

מסעדה או בית קפה מועדפים לקיום פגישות?
"הפגישה היא החשובה ולא המקום עצמו…".

חופשה מועדפת?
"לא  משנה איפה, העיקר עם אורית והילדים".

קולגה בענף שאתה רוצה לפרגן לו?
"ניר אנגל, הבעלים של חברת ש. אנגל מהנדסים. ניר הוא אחד המהנדסים המוכשרים והמקצועיים ביותר שפגשתי בתחום. במרוצת השנים הוא גם הפך להיות אחד מחברי הקרובים".

המלצה לנכנסים לתחום?
"תחום הנדל"ן רחב ומגוון ויחד עם זאת, מורכב מאוד. אני ממליץ לכל מי שרוצה לעסוק בו למקד את עצמו לדבר שיגרום לו להגשמה עצמית. זה הכוח האמתי, שמניע אותך לקום בכל בוקר מחדש לעשייה".

לכבוד השנה החדשה, מה מסמלים עבורך ראש השנה ותקופת החגים?
"במהלך היומיום אורח החיים המטורף שלנו לא תמיד מאפשר לנו את היכולת לעצור ולבחון את תהליכים שעברו עלינו. החגים מהווים עבורי פסק זמן, שבו אני מסוגל להסתכל על כל מה שעברתי במהלך השנה האחרונה, להבין מה הוביל אותי עד כה ובעיקר, לנסות להבין מה אני רוצה שיקרה בעתיד".

מה השאיפות לשנה הבאה?
"מקצועית אני שואף לפתח את החברה ואת פועלה, לייעל את התהליכים הפנימיים בה ולראות אותה צומחת ומתפתחת. אישית, אני מאחל למשפחתי ולי המון בריאות, המון אושר והמון אהבה".

ברכה לעם ישראל לכבוד השנה החדשה:
"אני מאחל לעם ישראל שתהיה לנו שנה טובה. שנה שבסופה נוכל שוב להסתכל אחורה על השנה שהסתיימה ולומר שאנחנו שמחים שאנחנו חיים פה ורק פה. חג שמח לכולם".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות