banner
עו"ד דוד עציוני // מיכה בריקמן
עו"ד דוד עציוני // מיכה בריקמן

דוד עציוני מונה למשנה מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון

דוד עציוני, סגן ראש עיריית חיפה עד לחודש יולי האחרון וחבר מועצת העיר, ממייסדי מפלגת כולנו, מונה למשנה מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון

 

עו"ד דוד עציוני, ממייסדי מפלגת כולנו, כיהן כסגן יו"ר הקרן הקיימת לישראל ויו"ר ועדת מינהל פיתוח קרקע, התפטר מתפקידו כסגן ראש עיריית חיפה ביולי האחרון ופרש מהקואליציה. עוד הוא כיהן כיו"ר החברה הכלכלית לחיפה, יו"ר איגוד ערים ביוב בעיריית חיפה. כמו כן, שימש עו"ד עציוני  כיועץ בכיר לשר האוצר לשעבר משה כחלון, וקידם נושאים חברתיים בשלטון המקומי והמרכזי. עציוני בעל תואר ראשון במשפטים, בהתמחות בבניה ותשתיות, מקרקעין ודיני חברות.

מנכל משרד הבינוי והשיכון, אביעד פרידמן: "זה הזמן הנכון לאיש הנכון, משרד הבינוי והשיכון ניצב בחוד החנית של משבר הדיור בארץ. דוד ינהל את יישום החלטה 923 במסגרתה יקדם את הבנייה ביישובי המיעוטים פיתוח התשתיות הקמת מוסדות ציבור ועוד. אני בטוח כי הוא יעשה עבודה מעולה".

עציוני: "אני מודה לשר אלקין ולמנכ"ל המשרד אביעד פרידמן על הבעת האמון. אני נכנס לתפקיד מאתגר בתקופה מאתגרת לאחר שנתיים בהן לא היה תקציב, והרבה עבודה לפניי. אני נחוש לקדם את התהליכים הרצויים ולסייע למשרד הבינוי והשיכון במימוש תכנית הדיור הממשלתית".

 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות