banner
נבחרת הנשים לשנת 2023 // צילום: דרור סיתהכל
נבחרת הנשים לשנת 2023 // צילום: דרור סיתהכל

הטובות ביותר: נבחרת נשות הנדל"ן לשנת 2023

נחשפה רשימת נשות הנדל"ן וההתחדשות העירונית בחירת "מגדילים" לשנת 2023, והן התכנסו לדיון מקצועי בכל הסוגיות האקטואליות והבוערות

"מגדילים" ממשיך במיזם המוצלח זו השנה הרביעית, ושם זרקור על העשייה הנשית של ענף הנדל"ן, כשהוא מביא לחזית את נבחרת הנשים, המכהנות בתפקידים בכירים ומשמעותיים בחברות היזמות, משרדי עורכי הדין, גופי המימון, השלטון המקומי ועוד. הנבחרת לשנת 2023 נחשפה היום, יום האישה הבינלאומי, באתר ייעודי וייחודי, שבו נחשפת כל אחת מהנשים בראיון וידאו אישי, לצד כתבה המתארת את פועלה, הישגיה ותרומתה לעולם הנדל"ן וההתחדשות העירונית. 

גולת הכותרת של המיזם השנתי הוא מפגש מקצועי סביב שולחן עגול, שבו מתקיים שיח משותף המעלה סוגיות שונות מהשטח, מחבר בין כלל הצרכים והגורמים, חושף את הפערים ומקדם את הנדל"ן וההתחדשות העירונית בישראל. 

במפגש המקצועי שהתקיים לרגל יום האישה, בהנחיית כרמלה קופר, העורכת הראשית של אתר "מגדילים", השתתפו בכירות, עצמאיות ובעלות תפקידים ציבוריים והוא עסק בין היתר, ביחסי השלטון המקומי והיזמים, המימון, המשפט, השיווק, המכירות, התחדשות אזורי תעסוקה, ועוד. 

"העוצמה, הרגישות והנחישות שמביאות איתן נשות הנדל"ן הבכירות לעולם המורכב של הנדל"ן תורמות רבות לקידום פרויקטים ויצירת שיתופי פעולה", אומר בן מסינג, מייסד ובעלים "מגדילים", "מתוך כל המיזמים, הכנסים והמפגשים שאנחנו מובילים כל השנה, אחד האירועים החשובים מבחינתי הוא המפגש המקצועי של נבחרת הנשים. לא מובן מאליו שהן מפנות את הזמן, 'צועדות קדימה' וחושפות את כל המתרחש מאחורי הקלעים, זאת מאחר ועדיין במרבית המפגשים והכנסים אנחנו רואים רוב של גברים. אני מצפה שנראה יותר נשים בתפקידי מפתח בעולם הנדל"ן וההתחדשות העירונית ומברך את נשות הנבחרת וכל הנשים התורמות לבניית הארץ".

לפרויקט נשות הנדל"ן 2023 >>> לחצו כאן

בידקו מי הם הטובים ביותר בהתחדשות העירונית בישראל

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות