banner
עופר מלכה // באדיבות משרד התחבורה
עופר מלכה // באדיבות משרד התחבורה

עופר מלכה מונה למנכ"ל משרד התחבורה

הממשלה אישרה הבוקר את מינויו של עופר מלכה (57) לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים והוא יחליף את קרן טרנר, שתכנס לנעלי מנכ"ל משרד האוצר

עופר מלכה // באדיבות משרד התחבורה

הממשלה אישרה הבוקר את מינויו של עופר מלכה (57) לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, בהמשך להמלצת השרה מירי רגב. מלכה, תושב עמק חפר, איש מערכת הביטחון ובעל עבר עשיר בשירות הציבורי ובמגזר העסקי. 

מלכה יחליף את המנכ"לית היוצאת, קרן טרנר, לאחר ששרת התחבורה, מירי רגב, הודיעה כי בכוונתה למנות מנכ"ל מקרב אנשי אמונה. טרנר, שנמצאת בחופשת לידה, תחליף בתפקידו את מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד. 

מלכה שירת 25 שנה בשירות המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים וקודם לכן, בשרותו הצבאי כמפקד הגדוד הקרבי 932 של חטיבת הנח"ל וכמפקד סיירת "עורב" בחטיבת גולני. הוא כיהן בשורה של תפקידים במגזר הציבורי והעסקי, בין היתר, כמנכ"ל החברה הכלכלית חדרה. במשרד מציינים כי מלכה התמחה לאורך השנים בתחומי החדשנות והטכנולוגיה.

למלכה תואר ראשון בכלכלה ומדעי החברה מטעם אוניברסיטת בר אילן, תואר שני במינהל ציבורי מטעם אוניברסיטת חיפה ותואר ראשון ושני במשפטים מטעם המכללה האקדמית נתניה.

שרת התחבורה, מירי רגב, מסרה כי: "למלכה ניסיון עשיר בהטמעת חדשנות וטכנולוגיות במערכות מורכבות, שמהווים היום צו השעה לחיזוק התחבורה הישראלית".

 

בחן את עצמך: האם אתם בקיאים בתחום ההתחדשות העירונית

לקבלת עדכונים וחדשות בוואטספ >>> לחצו כאן

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות