banner
דן מויאל // צילום: ליאור מויאל | Depositphotos
דן מויאל // צילום: ליאור מויאל | Depositphotos

חברת שיכון ובינוי משיקה קמפיין לציון 100 שנה להיווסדה עם סרטון מעצים

את הקמפיין יוביל סרטון בבימויים של גלעד אבנת וסתיו נחום, בקריינותו של הזמר שולי רנד: "מציג את עוצמתה של ישראל דרך"

בתחילת שבוע הבא יעלה קמפיין השקה רחב של שיכון ובינוי לציון 100 שנה להיווסדה. "מדובר על מהלך ראשון במסגרת שורה של פעילויות שתקדם החברה במהלך השנה", כך נמסר. את הקמפיין יוביל סרטון פרסומת בבימויים של היוצרים גלעד אבנת וסתיו נחום (המוכרים בשם Bonamaze), שזכו ב- 2023 בשני פרסי אמי ובפרסים בינלאומיים נוספים. את הסרטון תלווה קריינות של היוצר והזמר שולי רנד. 

"הסרטון נעשה בקו אומנותי המציג את עוצמתה של ישראל דרך אתרים בולטים שמסמלים אותה. האתרים שנבחרו נבנו על ידי שיכון ובינוי, ומשקפים את האופן שבו שזורה חברת שיכון ובינוי עם בנייתה של מדינת ישראל. למעשה קבוצת שיכון ובינוי, שותפה לכלל מערכות ישראל בהיסטוריה, עוד טרם הקמת המדינה, ולאחר מכן כזרוע מבצעת של ממשלות ישראל הראשונות דרך סולל-בונה. פרויקטים כמו המוביל הארצי, נמל אשדוד והכנסת, הם רק שלוש דוגמאות לבניה ומופת של החברה שהפכו סמל", כך נמסר מהחברה.

הכנסת // צילום: Droneimagebank
הכנסת // צילום: Droneimagebank

קמפיין הפרסום יעלה בערוצי טלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות ודיגיטל. עוד מציינים בחברה כי: "לוגו הקבוצה עוצב כך ששולב בו המספר 100 באופן שמזכיר את לוגו האולימפיאדה, וזאת בהמשך לחסות שמעניקה השנה הקבוצה לוועד האולימפי. חברת הדיגיטל Sepros תנהל את הפעילות הדיגיטלית של המהלך". 

רקדנים היכל הספר // צילום: דניאל סלם
רקדנים היכל הספר // צילום: דניאל סלם

דן מויאל, סמנכ"ל שיווק ומכירות בשיכון ובינוי נדל"ן: "היה לנו ברור שאירועי 100 השנה של שיכון ובינוי צריכים לשים במרכז ערכים של תקומה וצמיחה. ב-100 שנים האחרונות קבוצת שיכון ובינוי בנתה מגוון אדיר של מונומנטים ישראליים חשובים. אלו אתרים הנוגעים לשגרת היום יום של כל כך הרבה ישראלים. אנחנו מאמינים שדווקא השנה נכון לספר את סיפורה של שיכון ובינוי דרך הבלטת עוצמתה של מדינת ישראל".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות