banner
מאיר ואזנה // באדיבות המינהלת להתחדשות עירונית קריית גת
מאיר ואזנה // באדיבות המינהלת להתחדשות עירונית קריית גת

קריית גת: המינהלת מסכמת שנה ראשונה עם קידום 2,728 יח"ד בפינוי בינוי

מאיר וזאנה, ראש המינהלת להתחדשות עירונית בקריית גת רואה בהתחדשות העירונית ככלי שיהפוך את קריית גת "מעיר בינונית לעיר מטרופולין מרכזית בישראל", ומסכם את השנה הראשונה לפעילותה של המינהלת

מאיר ואזנה // באדיבות המינהלת להתחדשות עירונית קריית גת

המינהלת להתחדשות עירונית בקרית גת הוקמה בינואר 2018, בשיתוף הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, תחת חברת 'יפתח' – החברה לפיתוח קריית גת. שנה לאחר הקמתה, מדווחים במינהלת על התקדמות משמעותית בפרויקט פינוי בינוי ענק, הממוקם ברובע שבטי ישראל. 

"את הפרויקט אנו מקדמים יחד עם העירייה והוא כולל 2728 יח"ד, במסלול הותמ"ל בפרק זמן של 5 חודשים בלבד עד להפקדת התכנית", אומר מאיר וזאנה, ראש המינהלת, "בנוסף, אנו מקדמים שני פרויקטים של תמ"א 38/1, בשד' גת 100 וברחוב נפתלי 2-16". 

וזאנה מוסיף כי המינהלת פועלת על פי שני ערכים שאותם קבעה, שיתוף ציבור רחב ושקיפות מלאה: "המנהלת הצליחה לקדם שיתופי פעולה מוצלחים עם גופים פעילים בעיר כמו היחידה לעבודה קהילתית באגף הרווחה בעירייה, חברת עמידר, עמותת ידיד, האגודה לתרבות הדיור ועוד. כך ניתן היה ליזום ולעודד כנסי תושבים, בניית נציגויות ועוד". 

שני אירועים מכוננים שהמנהלת קידמה בהצלחה בשנה הראשונה להקמתה הם קורס התחדשות עירונית לתושבים, בו נטלו חלק עשרות תושבים וכנס חשיפה להתחדשות העירונית לגורמי העירייה, בו נטלו חלק עשרות מעובדי ועובדות אגף הרווחה. 

"לצד הפעילות החברתית והקשר הרציף עם התושבים, המנהלת מקדמת התקשרות חיובית עם יזמים, כאשר המטרה העיקרית היא להטמיע נהלי עבודה מוגדרים לפעילות תכנונית וחברתית וכמובן חתירה לגיבוש תמונת כדאיות כלכלית", אומר וזאנה, "כאשר מטרות העל של המנהלת הן להקים מנגנוני ליווי, תכנון, ניהול וביצוע לפרויקטים בהיקפים משמעותיים ביותר ולצלוח את המשימה בזמן הקצר והיעיל ביותר לטובת התחדשותה, התפתחותה וחוסנה הכלכלי והחברתי של העיר קריית גת, והפיכתה מעיר בינונית לעיר מטרופולין  כמרכז החדש של ישראל".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות