banner
צילום: משרד המשפטים
צילום: משרד המשפטים

צמרת משרד המשפטים חנכה מוקד תמיכה חדש לבעיות מורכבות ב"טאבו"

מדי יום מתקבלות במוקד השירות הכללי כ-900 פניות בנושאים הקשורים לרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין, כ-100 מהן פניות מורכבות

מנכ"ל משרד המשפטים, איתמר דוננפלד, ראש הרשות, עו"ד דוד שני, וסמנכ"לית השירות במשרד, קרן רבי, התייצבו בהתרגשות לחנוכת מוקד שרות חדש במשרד המשפטים, אשר נועד לתת מענה מקצועי לפניות מורכבות, ביניהן פניות רגישות ואנושיות, המגיעות לרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין ("הטאבו"). 

במשרד ציינו כי: "מדי יום מתקבלות במוקד השירות הכללי של משרד המשפטים כ-900 פניות בנושאים הקשורים לרשות, מתוכן כ-100 פניות מורכבות, אשר מצריכות ומחייבות טיפול על ידי גורמי מקצוע ברשות. עד כה, פניות אלה היו מועברות להמשך טיפול בלשכות, אולם החל מהיום פניות אלה ינותבו מיידית למוקד התמיכה והשירות ברשות עצמה, ויטופלו ע"י גורמי מקצוע, במטרה להעניק לציבור מענה מקצועי באופן מיידי, תוך קיצור בזמני הטיפול והמענה". 

מנכ"ל משרד המשפטים, איתמר דוננפלד: "אנו רואים חשיבות רבה בחניכתו של מוקד זה, המהווה מוקד מקצועי ויעיל, וזאת כחלק מתפיסת השירות של המשרד במטרה להעניק מענה מיידי לציבור הרחב בנושאים מורכבים, חלף הפנייתו ללשכות הרישום. המענה יינתן על ידי גורמי מקצוע ראשונים במעלה, אשר נבחרו בקפידה, והכל למען שיפור השירות לציבור".

ראש הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין, עו"ד דוד שני: "כחלק מהמגמה הכללית של הרשות לטייב ולייעל את השירות לציבור, נחנך היום מוקד תמיכה ושירות ברשות. המוקד יטפל בפניות המצריכות מענה מקצועי של עובדי הרשות במטרה לשפר ולקצר את זמני המענה. הרשות תמשיך במאמציה להעניק לציבור שירות מקצועי, יעיל, נגיש ומיטבי.

בהזדמנות זו אבקש להודות לשר המשפטים, עו"ד יריב לוין, ולמנכ"ל המשרד, מר איתמר דוננפלד, על התמיכה בהקמת מוקד זה, המהווה נדבך נוסף בתפיסת השירות במשרד וברשות".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות