banner
הדמיית הפרוייקט // באדיבות עיריית אשקלון
הדמיית הפרוייקט // באדיבות עיריית אשקלון

לראשונה באשקלון: הוועדה המקומית המליצה על הפקדת פרויקט תמ"א 38/1

200 יח"ד יתווספו לחמישה בניינים בשכונת שמשון, הכוללים כיום 160 יח"ד דיור. ראש העיר, תומר גלאם: "אישור התכנית על ידי הוועדה המקומית הוא צעד חשוב נוסף בדרך להתחדשות עירונית במיקום אסטרטגי, צודק ונכון"

אף פעם לא מאוחר מידי: הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אשקלון דנה השבוע פרויקט תמ"א 38/1 ברחוב שפירא בשכונת שמשון, הכולל חמישה בניינים, בני 160 יחידות דיור. הוועדה המליצה על הפקדת התכנית בוועדה המחוזית ואף הצטרפה כמגישת התכנית לבקשה לאישור התכנית. במסגרת הפרוייקט יתווספו כ-200 יחידות דיור חדשות לחמשת הבניינים, שטח חנייה פתוח ושטחים ירוקים בחזית המתחם.

הדמיית הפרוייקט // באדיבות עיריית אשקלון
הדמיית הפרוייקט // באדיבות עיריית אשקלון

כזכור, בספטמבר אשתקד פרסמה העירייה את תכנית האב להתחדשות עירונית באשקלון אשר קובעת, בין היתר, אלו אזורים מיועדים לפינוי בינוי ואלו אזורים מיועדים לתמ"א 38. 

"חשוב לציין כי זו פעם ראשונה שמתקבלת החלטה כזו בוועדה המקומית, והיא מהווה אבן דרך ראשונה וחשובה בפיתוח רחוב 'שפירא' בהתאם לתכנית האב להתחדשות עירונית באשקלון", כך מציינים בעירייה, ומוסיפים כי: "מדובר במהלך חשוב שנעשה בהתאם למדיניות ראש העיר ובהובלתה של המינהלת להתחדשות עירונית באשקלון בשיתוף מינהל הנדסה בעירייה. כמו כן, הובלת התכנית נעשתה תוך שיתוף פעולה של נציגות הדיירים במתחם".

תמ"א 38 אשקלון | תומר גלאם ראש עיריית אשקלון // צילום: דודו דפוס גוונים
תומר גלאם ראש עיריית אשקלון // צילום: דודו דפוס גוונים

ראש העיר, תומר גלאם, אמר כי: "אישור התכנית על ידי הוועדה המקומית הוא צעד חשוב נוסף בדרך להתחדשות עירונית במיקום אסטרטגי, צודק ונכון. חידוש השכונות הוותיקות הוא צו השעה ונפעל ככל שנוכל כדי לקדם וליישם זאת".

גדעון קינג, ראש המינהלת להתחדשות עירונית, הוסיף כי: "מדובר בהתפתחות מבורכת המהווה צעד חשוב נוסף בפיתוח וחידוש שכונות ותיקות באשקלון. אנו שמחים על שיתוף הפעולה הפורה מצד כל הנוגעים בדבר ומקווים שהדבר יביא לקידומן של תוכניות נוספות ברחבי העיר". עוד הוא ציין כי: "המינהלת להתחדשות עירונית באשקלון עוסקת בקידום ובליווי פרויקטים בתחום תמ"א 38 ופינוי–בינוי וביחד עם עיריית אשקלון, פועלת על מנת להיטיב ולשפר את איכות חיי תושבי העיר וחידוש פניה של אשקלון. תהליכים של התחדשות עירונית יוצרים סביבת מגורים איכותית, נגישה ונעימה יותר, וכן משפרים את בטיחות המבנים, לרבות הוספת ממ"דים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות