banner
באדיבות ארגון הקבלנים
באדיבות ארגון הקבלנים

הקבלנים יצאו לסיור בפריפריה הדרומית – ראשי הערים התייצבו

מכובדי הקבלנים והתאחדות בוני הארץ של ענף הנדל"ן הדרימו לאופקים ובאר שבע, זכו לביקור של ראשי הערים דנילוביץ' את דנינו וחזרו עם תוצאות: "ראשי הערים מעוניינים לפעול איתנו להחלת מחיר למשתכן בנגב ובצפון בלבד"

באדיבות ארגון הקבלנים 

משלחת של קבלנים והנהלת הסגל הבכיר של התאחדות בוני הארץ הגיעו לסיור מקצועי באופקים ובבאר שבע. הסיבה: "ללמוד את הפיתוח המואץ בנגב, להכיר את הפרויקטים בתחומי הבניה והתשתיות באזור ולשמוע על התוכניות שעתידות לשנות את הנגב כולו". עד כאן לחלק הפורמלי ונעבור לחלק העסיסי – מי היה שם?

בין הבכירים שהופיעו לסיבוב בפריפריה הדרומית ניתן למנות את:
ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, אמנון מרחב, מנכ"ל ההתאחדות, האלוף במיל' אייל בן ראובן, ראש מטה הבטיחות בענף הבנייה, יו"ר ארגון קבלני הנגב אלי אביסרור,  שגם ניצח על האירוח המרשים, יו"ר הארגון ומ"מ נשיא התאחדות בוני הארץ, צביקה ליבנה, מנכ"ל ארגון הקבלנים, יוסי דלויה, מ"מ יו"ר ארגון קבלני הנגב וחברי הנהלה נוספים.

מימין רוביק דנילוביץ ראש עיריית באר שבע ואלי אביסרור // באדיבות ארגון הקבלנים
מימין רוביק דנילוביץ ראש עיריית באר שבע ואלי אביסרור // באדיבות ארגון הקבלנים

מי היו ראשי הערים שכיבדו והתכנסו למאורע?
אז ככה, את הביקור פתחה המשלחת בעיר אופקים, שם הם נפגשו עם ראש העיר, איציק דנינו, שניצל, ובצדק, את המומנטום לקרוא ליזמים להשקיע בעיר: "אני מזמין אתכם להיות חלק מפיתוח העיר אופקים ולהפוך לשותפים. זה לא עסקים, זאת ציונות. יכולת ההשפעה שלכם על פיזור האוכלוסייה הוא מאוד דרמטי ולכן צריך לחבר כוחות עסקיים עם ראשי רשויות בנגב ובצפון לקידום אינטרסים משותפים. יחד נצליח לשנות".

משם המשיכה המשלחת אל באר שבע ופגשה את הראיס של בירת הנגב, רוביק דנילוביץ', שגם הוא לא פסח על ההזמנה להשקיע בעירו: "זו העת לפעול יחד כדי להפוך את באר שבע לעיר מטרופולין. אם מדינת ישראל תקבל החלטות נכונות, נוכל לצעוד ל 3 עשורים שיהיו תור הזהב של המדינה והנגב יתפתח בעוצמה גדולה. אנחנו יחד אתכם מייצגים אינטרס משותף שהמדינה תתפתח ואתם כבר יודעים לבנות מדינה". 

ויש גם כותרת: דנילוביץ' קרא לעצור את שיווק יח"ד במסגרת הסכמי הגג: "החלטנו לעצור את השיווק אחרי 4000 יח"ד וכרגע לא חידשנו את השיווקיים של הסכמי הגג. אנחנו נעמוד בהסכמים שחתמנו עליהם, אבל אנחנו גם אומרים לממשלה, בואו נלמד מחצי הדרך שעשינו ונבדוק מה צריך לשפר ולתקן".

מימין אלי אביסרור, איציק דנינו ראש עיריית אופקים, ראול סרוגו ויוסי דלויה // באדיבות ארגון הקבלנים
מימין אלי אביסרור, איציק דנינו ראש עיריית אופקים, ראול סרוגו ויוסי דלויה // באדיבות ארגון הקבלנים

אלי אביסרור, מרוצה?
"הסיור מהווה צעד נוסף בפעילות הארגון לטובת העלאת המודעות לצורך המיידי לפעול לגידול האוכלוסייה באזור. אני שמח שראשי הערים שותפים יחד איתנו לחזון ומעוניינים לפעול להחלת  מחיר למשתכן בנגב ובצפון בלבד. כך נוכל להביא לתיקון העיוות שנעשה בשנים האחרונות ולהבטיח את היתרון לנגב במענקים והטבות. אני מברך את חברי התאחדות בוני הארץ על הביקור היום בערי הנגב. מדובר באמירה כי הנגב נמצא בראש סדר העדיפויות שלהם".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות