banner
הדמיית קרית הממשלה בנתניה // יחצ
הדמיית קרית הממשלה בנתניה // יחצ

חברת אלקטרה תבנה את קריית הממשלה בנתניה

היקף הפרויקט מוערך בכ-250 מיליון שקל והוא ישתרע על שטח של כ-4 דונם ויכלול בניין בן 10 קומות מעל 3 קומות תת קרקעיות

קבוצת אלקטרה בע"מ דיווחה היום על זכייתה במכרז של מינהל הדיור הממשלתי לפרויקט קריית הממשלה בנתניה, בהשקעה כוללת של כ-250 מיליון שקל. החברה תממן, תתכנן, תקים ותתפעל את קריית הממשלה לתקופה של 25 שנה.

הקמת הפרויקט מתוכננת לתקופה של 3 שנים, והוא יופעל במתכונתBOT  (מימון, הקמה ותפעול), כאשר לאחר מכן הוא יופעל בזכיינות לתקופה של 22 שנה.

הדמיית קרית הממשלה בנתניה // יחצ
הדמיית קרית הממשלה בנתניה // יחצ

קריית הממשלה תוקם על מגרש בשדרות בן צבי בנתניה, ששטחו כ- 4 דונם, ותכלול  מבנה בן 10 קומות מעל 3 קומות תת קרקעיות. משרדי הממשלה כוללים את נציבות מס הכנסה, משרדי מע"מ, משרד הבריאות, רשות האוכלוסין, שרות תעסוקה, משרד המשפטים, בית הדין הרבני, משרד הרווחה, משטרה, קליטת עליה, רשות הגביה וכן חדר עצורים ומעלית דיינים.

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ, מסר כי: "פרויקט זה בו זכינו הינו מסוג הפרויקטים התואמים את תפיסת "מחזור החיים" של אלקטרה, המאפשרים לה לתרום מניסיונה ומיכולותיה המקצועיות, החל משלב הפיתוח של הרעיון, דרך המימון, הבניה, ועד שירותי תפעול, תחזוקה וניהול לטווח הארוך. זכיה זו מצטרפת לזכייה של אלקטרה בפרויקט BOT דומה להקמת מתחם מעונות הסטודנטים באוניברסיטת בר אילן, והקבוצה בוחנת כל העת התמודדותה בפרויקטים דומים נוספים כדי להרחיב את פעילות זרוע הזכיינות שלה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות