banner
אילוסטרציה // depositphotos
אילוסטרציה // depositphotos

לראשונה בבני ברק: קרקע לבניית 220 יח"ד להשכרה לטווח ארוך

רשות מקרקעי ישראל פרסמה מכרז לשיווק שני מגרשים לבנייה של כ-220 יחידות להשכרה לטווח ארוך בבני ברק, המיועדות למגזר הדתי. מחצית מהדירות תיועדנה לדיור בשכר דירה מפוקח לזכאים ומחציתן יושכרו בשוק החופשי

המכרז האמור הינו חלק מתכנית מועדפת לדיור (תמל/1045) להקמת שכונה בחלק הצפוני של בני ברק, שפורסמה לתוקף ביוני 2018 על שטח של כ-789 דונם. השכונה כולה תכלול כ-2,100 יח"ד, בצפיפות של כ-22 יח"ד לדונם ותעסוקה ומסחר בהיקף של כ-120,000 מ"ר.

עד כה שווקה  במסגרת התוכנית קרקע לבניית כ – 1,600 יח"ד, וכעת יצא מכרז אחרון  במסגרת התוכנית, אשר מיועד לדיור להשכרה ארוכת טווח לדתיים. המכרז מיועד ליזמים, קבלנים וחברות בלבד,  אשר רוכשים זכויות בקרקע לבניית המתחם והפעלתו, במסגרתו יוגשו הצעות לחתימה על חוזה חכירה ישירה מהוון לתקופה של 98 שנים עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים ולחתימת חוזה לתכנון, הקמה והפעלה של שני מתחמי מגורים שיכללו 220 יח"ד שתיועדנה להשכרה ארוכת טווח, כאשר 50% מהדירות תיועדנה לדיור בשכר דירה מפוקח לזכאים ו-50% מיח"ד יושכרו בשוק החופשי. 

שר הבינוי והשיכון, ח"כ יעקב ליצמן: "אנו ממשיכים לקדם את הדיור להשכרה גם במרכז הארץ, כחלק מהמאמצים שלנו להאצת פתרונות לדיור בישראל. שכירות ארוכת טוות היא אפשרות דיור אטרקטיבית מאד, אותה נמשיך לקדם באזורים נוספים".

עו"ד יעקב קוינט ,מנהל רשות מקרקעי ישראל: "המכרז הנוכחי שמשווק בשיתוף חברת דירה להשכיר מציע פתרון של דיור להשכרה ארוכת טווח במסגרתו   מחצית מהדירות במכרז  תיועדנה לדיור בשכר דירה מפוקח לזכאים מחציתן השני  יושכרו בשוק החופשי". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות