banner
שמעון מירון // צילום: אבישי פינקלשטיין
שמעון מירון // צילום: אבישי פינקלשטיין

הכשרה חברה לביטוח קיבלה אישור להנפקת פוליסות חוק מכר

החברה צפויה ללוות כ -20 פרויקטים בסדר גודל כולל של 400 יחידות. את המחלקה לליווי פיננסי וערבויות מכר תנהל איריס חסקי, אשר מונתה למנהלת מערך ערבויות וליווי פיננסי

שמעון מירון // צילום: אבישי פינקלשטיין

הכשרה חברה לביטוח מדווחת כי היא קיבלה את אישורה של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון להפקת פוליסות חוק מכר, ומימון לליווי לפרוייקטי נדל"ן. כבר ב-2020 צפויה החברה ללוות כ-20 פרויקטים בסדר גודל כולל של 400 יחידות.

"החברה תוכל להעניק מעטפת פיננסית מלאה ליזמי נדל"ן , שתכלול הפקת פוליסות חוק מכר, מסגרות אשראי לבניה, כולל השלמות הון עצמי, וכל יתר שירותי המימון הנדרשים ליזמים במסגרת ליווי בניה", נמסר מהחברה, "ובמקביל תמשיך להקים מערך שיתופי פעולה עם בנקים וקרנות מימון נוספות".

איריס חסקי // צילום: אבישי פינקלשטיין
איריס חסקי // צילום: אבישי פינקלשטיין

את המחלקה לליווי פיננסי וערבויות מכר תנהל איריס חסקי, אשר מונתה למנהלת מערך ערבויות וליווי פיננסי. חסקי שימשה עד לאחרונה ראש צוות באגף ערבויות וליווי פיננסי של הראל חברה לביטוח במשך יותר מ-4 שנים.

שמעון מירון מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח: "אישור הפיקוח הוא הוא עוד אבן דרך במימוש האסטרטגיה של החברה להגדלת היקפי ההכנסות ולגוון את אפיקי ההשקעות שלה על ידי כניסה לענפי פעילות אלטרנטיביים, לא סחירים, הפועלים בקורלציה נמוכה לשוק ההון ומייצבים את הרווחיות של החברה". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות