אז איך זה מרגיש להצטלם במטבח של חצי מיליון שקלים?
תשאלו את מיכל אנסקי, שהצטלמה לקמפיין החדש של חברת המטבחים דא-קוצ'ינה, לאחר שנבחרה כפרזנטורית לשלוש השנים הבאות
תשאלו את מיכל אנסקי, שהצטלמה לקמפיין החדש של חברת המטבחים דא-קוצ'ינה, לאחר שנבחרה כפרזנטורית לשלוש השנים הבאות
תמונה: מיכל אנסקי בקמפיין דא קוצ'ינה // צלם רפי דלויה
את אנסקי, דמות מובילה ומרכזית בשמי הקולינריה הישראלית, פגשו השבוע עובדיה וקובי אביבי, מבעלי החברה, שבחרו בווילה עוצרת נשימה בקיסריה כלוקיישן לצילומים ולא בכדי.
דגם הדגל של החברה- פירנצה, בגוון פחם, כהה ועוצמתי במראה קלאסי ואופנתי, מתכתב היטב עם דמותה של אנסקי, שפרט ליכולות קולינריות, מפגינה סטייל משובח ונחשבת לאייקון אופנה של ממש.
הקמפיין בהיקף של 1.5 מיליון ₪, יציג את היכולות העיצוביות של מטבחי דא קוצ'ינה, כיצרנית מטבחים כחול לבן, לצד יבואנית של המותג האיטלקי DOIMO.
לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן