banner
בוגרשוב 17 - לאחר השיפוץ // צילום: דורון סהר
בוגרשוב 17 - לאחר השיפוץ // צילום: דורון סהר

ת"א מגדילה ב-30% את ההלוואות לשיפוצי חזיתות

אלי גינזברג, מנכ"ל עזרה ובצרון: "העלייה בעלות התשומות עוררה את הצורך במתן תמריצים מוגדלים לתושבים, כדי לאפשר להם ליהנות מהאפשרויות שההתחדשות העירונית מעמידה"

תמונה: בוגרשוב 17 – לאחר השיפוץ // צילום: דורון סהר

ועדת הכספים בעיריית תל אביב-יפו אישרה הענקת תמריצים מורחבים לבעלי נכסים המשפצים את המבנה שבבעלותם, בסיוע חברת עזרה ובצרון. החלטת הועדה תאפשר לעזרה ובצרון להעניק הלוואות בשיעור גבוה ב- 30% לבעלי הנכסים שישפצו את ביתם, כאשר את הוצאות הריבית וההצמדה על הלוואות אלו תישא החברה. 

בוגרשוב 17- לפני שיפוץ החזיתות // צילום: דורון סהר
בוגרשוב 17- לפני שיפוץ החזיתות // צילום: דורון סהר

בעזרא ובצרון מציינים כי ההחלטה התקבלה על רקע עליית תשומות הבנייה בשוק הנדל"ן, ומדיניות העירייה לעודד תהליכי התחדשות עירונית, "ובהם את אופציית השיפוצים שהינה המהירה והיעילה ביותר". החברה מציעה פריסת תשלומים לכל יחידת דיור או עסק במבנה שישופץ, העומדת כעת על 45-65 תשלומים: "תנאים אלה מגיעים כחלק מסל תמריצים רחב שהחברה מעניקה בנושא, הכולל בין היתר מענקים, כתב כמויות ראשוני ללא עלות וליווי צמוד". 

אלי גינזברג, מנכ"ל עזרה ובצרון: "אנו פועלים בכל מישור על מנת לעודד את בעלי הנכסים לבצע שיפוצי חזיתות, זאת על ידי מעטפת שירותים רחבה הכוללת מתן הלוואות מסובסדות, מענקים, ליווי ארגוני ופיקוח. העלייה בעלות התשומות עוררה את הצורך במתן תמריצים מוגדלים לתושבים, כדי לאפשר להם ליהנות מהאפשרויות שההתחדשות העירונית מעמידה. אני מברך על החלטת ועדת הכספים שתאפשר לנו להעניק כעת הלוואות מוגדלות בפריסת תשלומים מיטבית עבור שיפוצים. שיפוץ החזית זו האפשרות הטובה ביותר להשבת הנעורים לבניין תוך השבחת הנכס".

גינזברג מנכל עזרה ובצרון // צילום: דורון סהר
גינזברג מנכל עזרה ובצרון // צילום: דורון סהר

עוד מציינים בחברה כי שיפוצים הנעשים מכוח דרישת היתר הנחתם על ידי מהנדס העיר מחויבים לתכולת עבודה הכוללת, בין היתר, תיקון ושחזור של חלונות, דלתות ותריסים, תיקון קירות חוץ וצביעתם, פיתוח החצר, הקמת מסתור לאשפה, האחדת מרפסות, הסדרת מזגנים, איטום הגג והחלפת מרזבים. כל זאת לצד מגוון אפשרויות לתוספות בניה הכוללות מרפסות וממ"דים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות