banner
זאב ביילסקי בכנס ארגון הקבלנים ת"א יפו בת ים // צילום: מיכל מסינג
זאב ביילסקי בכנס ארגון הקבלנים ת"א יפו בת ים // צילום: מיכל מסינג

פעילות מטה הדיור הלאומי הוארכה בארבעה חודשים

ראש מטה הדיור הלאומי, זאב בילסקי: "המטרה היא איחוד גופי התכנון והבנייה בישראל תחת מטה הדיור הלאומי המהווה גורם מתכלל אחד שרואה את התמונה המלאה ופועל להורדת מחירי הדיור למען הזוגות הצעירים"

תמונה: זאב ביילסקי // צילום: מיכל מסינג

קבינט הדיור אישר היום את הארכת פעילות מטה הדיור הלאומי בארבעה חודשים נוספים, עד ל-15.3.2020. כזכור, החלטת הממשלה מיוני 2015 קובעת שמטה הדיור הלאומי יוקם במשרד האוצר וירכז תחתיו את עבודת כל גופי הבניה  בישראל: מינהל התכנון, רמ"י, הרשות להתחדשות עירונית ומשרד השיכון. תוקפה של החלטה זו הינה עד ה-15.11.19 מה שהיתה אמורה להיות סוף כהונת הממשלה ה-34. בשל העובדה שממשלה חדשה טרם קמה, החליט קבינט הדיור על הארכת תוקף פעילותו של מטה הדיור הלאומי עד ל- 15.3.2020.

שר האוצר, משה כחלון: "מטה הדיור הלאומי מצליח במשימתו ליישם את מדיניות הדיור ששמה בראש סדר העדיפויות את הזוגות הצעירים רוכשי הדירה הראשונה. ארבע שנים לאחר הקמת מטה הדיור, רבבות זוגות צעירים מגשימים את חלום הדירה במחיר הוגן, והנתונים מוכיחים שלזוגות הצעירים חזרה ההזדמנות לרכוש דירה. עבודת מטה הדיור רק הולכת ומתעצמת, ובשל כך הוחלט להאריך את פעילות המטה ככל שניתן. נמשיך לעבוד לילות כימים כדי לתת לזוגות הצעירים את האפשרות לקנות דירה במחיר הוגן, ללא קשר לזמן שיקח להקים ממשלה חדשה."

ראש מטה הדיור הלאומי, זאב בילסקי: "איחוד גופי התכנון והבנייה בישראל תחת מטה הדיור הלאומי המהווה גורם מתכלל אחד שרואה את התמונה המלאה ופועל להורדת מחירי הדיור למען הזוגות הצעירים הינו צעד מבורך של שר האוצר. 

על פי התחזיות אוכלוסיית ישראל צפויה להכפיל עצמה בתוך שלושה עשורים. על מנת לממש את יעדי הדיור של מדינת ישראל, עבודת מטה הדיור חשובה והכרחית לשמירה על מחירים הוגנים ולעמידה באתגרים וביעדים של ממשלת ישראל וכמובן לצמצום הפערים שנוצרו בדיור ובתשתיות בשנים שקדמו להקמת מטה הדיור הלאומי".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות