banner
שלום שי // בעלים ומנכל חברת דונה על רקע ציור בית ילדותו בגיאורגיה
שלום שי // בעלים ומנכל חברת דונה על רקע ציור בית ילדותו בגיאורגיה

מחנה צריפין המופנה: 16,500 מ"ר בכ-41 מיליון שקל

חברת "דונה" תקים שני מגדלי משרדים בני 26 קומות על שטח מחנה צריפין המפונה, לאחר שהחברה זכתה במרכז על הקרקע בסכום של כ-41 מיליון

שלום שי // בעלים ומנכל חברת דונה על רקע ציור בית ילדותו בגיאורגיה

חברת דונה שי נכסים, בבעלותו של שלום שי, מדווחת כי זכתה השבוע בשני מכרזים לרכישת קרקע במחנה צרפין, שיתפנה בשנים הקרובות. היקף הרכישה עומד על כ-41 מיליון שקל וכולל 16,500 מ"ר משרדים, 1,250 מ"ר שטחי מסחר ו-5 קומות מרתף לחניות תת-קרקעיות.

על פי תנאי המרכז, המגרש הראשון (מגרש 401) מתפרש על 2.79 דונם ויכלול זכויות לבנייה של 600 מ"ר מסחר, 8,000 מ"ר משרדים עד 26 קומות ו-5 קומות מרתף. המגרש השני, הממוקם בצידו השני של הכביש במרכז השכונה, יתפרש על 3 דונם ויכלול 650 מ"ר שטחי מסחר, 8,500 מ"ר משרדים עד 26 קומות ו-5 קומות מרתף. הוצאות הפיתוח עבור שני המכרזים יחד עומדים על כ-25.5 מיליון שקל.

על החלק הדרומי של קרקעות מחנה צריפין, בשטח המוניציפאלי של עיריית ראשון לציון, צפויה להבנות שכונה חדשה, "הנרקיסים", תוכנית אשר כוללת גם הקמת מערכת הסעת המונים ובה הקו החום של הרכבת הקלה, שעל פי התכנון יעבור בין שני המגדלים שתקים חברת דונה. על פי התכנון ייבנו בשטח כ- 70 אלף מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה, מתוך 170 אלף מ"ר בסך הכול בשטחי התוכנית. בשכונה ייבנו כ-4,000 יחידות דיור חדשות ולצד שכונת הנוריות, המתוכננת לקום בסמוך אליה, ייבנו על שטח בסיס צריפין כ-7,600 יחידות דיור חדשות.

נתן מרבל, סמנכ"ל דונה שי נכסים: "אנו שמחים על הזכייה בקרקעות המבוקשות ביותר באזור המרכז. פינוי מחנה צריפין יאפשר הקמת שכונה חדשה במרכז הארץ שתכלול אלפי יח"ד ואיתה גם האפשרות להקים מרכזי תעסוקה שיספקו מענה הולם לביקוש הגואה. זכייה זו מצטרפת למכרז נוסף שזכינו בפרויקט דירה להשכיר בשוהם".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות