banner
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב ים. צילום: סיוון פרג'
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב ים. צילום: סיוון פרג'

"גב ים" מדווחת על גידול של כ-31% ברווח הנקי לעומת אשתקד

עוד מדווחת החברה על גידול של כ-62.7% ברווח הנקי לרבעון השלישי וגידול של כ-12% בהכנסות משכירות. אבי יעקובוביץ, מנכ"ל החברה: "שוק המשרדים בתל-אביב עומד בחזית, מוביל ומתפקד במלוא כוחו"

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב ים. צילום: סיוון פרג'

חברת "גב ים" מציגה את דו"ח הרבעון השלישי לשנת 2019 לפיו הרווח הנקי הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של השנה בסך של כ-288 מיליון ₪, גידול משמעותי של למעלה מ-31% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי של השנה הסתכם הרווח הנקי בסך של כ-109 מליון ש"ח, גידול של כ-62.7% לעומת הרבעון השלישי של שנת 2018.   הכנסות החברה ברבעון השלישי של שנת 2019 גדלו בכ- 12% והסתכמו בסך של כ-130 מיליון ₪. ה-NOI צמח אף הוא ברבעון בכ-11.6% לכ-125 מיליון ₪ וה- EBITDA הסתכמה בכ-118 מיליון ₪, בהשוואה לכ-104 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, גידול בשיעור של כ-13.5%.

גב ים מצביעה בעקבות הנתונים על שלוש עסקאות מהותיות, בהיקף כולל של כ-1.6 מיליארד ש"ח: זכייה במרכז לעסקת קומבינציה עם האוניברסיטה העברית בירושלים להקמת גב-ים פארק העברית, בשטח כולל של כ-270 אלף מ"ר, רכישת חטיבת קרקע ללוגיסטיקה בגדרות, בשטח כולל של כ-40 דונם, עליו יוקם מרלו"ג בשטח כולל של כ-30 אלף מ"ר ומכירה של עתודת קרקע בשטח של כ-10 דונם מצפון לפארק מתם בחיפה, בתמורה לסך של כ-100 מליון ש"ח.

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, מסר כי: "החברה מגדילה משמעותית את נוכחותה בשוק פארקי ההייטק והמשרדים ובמקביל מעמיקה את הפעילות בשוק המרכזים הלוגיסטיים, המסומן כאחד ממוקדי הפעילות העתידיים. אנחנו ממשיכים במסלול מאוד ברור ועקבי של פעילות ייזום אינטנסיבית לטווח ארוך, במקביל להרחבת הנכסים הקיימים והשבחתם, ורכישת עתודות קרקע המהוות בסיס לייזום בשנים הבאות. 

חברות ההייטק, המהוות את אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים לשנים הקרובות ממשיכות להוביל את הביקושים. חברות בינלאומיות ממשיכות להעמיק את דריסת הרגל שלהן, ולהרחיב את פעילותן בישראל. ההייטק מוביל את הביקושים החזקים ברמת השטחים, איכות הבניינים ומיקומם, ומקרין על שוק המשרדים בישראל, אשר מפגין עוצמה, הן ברמת המחירים והן ברמת התפוסות, וממשיך ליהנות מסביבת מאקרו תומכת. אנו עדים לכך שהשטחים בפרויקטים החדשים נספגים. החברות המובילות והמיקומים המובילים, ממשיכים וימשיכו לפגוש ביקושים חזקים ושוכרים איכותיים, הנשענים על גיוס כוח אדם איכותי.

שוק המשרדים בתל-אביב עומד בחזית, מוביל ומתפקד במלוא כוחו. אנו צופים התפתחות משמעותית נוספת בתל-אביב בשנים הקרובות, כיוון שחברות ההייטק הגדולות רוצות להיות חלק בלתי נפרד מהמטרופולין של תל-אביב, כחלק מהתהליך המובנה של מעבר לערים הגדולות".

החברה מדווחת עוד על ביקושים ורמת מחירי שכירות ותפוסה של כ-97%. מצבת נכסי החברה נשענת על פיזור רחב וכוללת כ-975 אלף מ"ר הפרוסים ב-16 ערים ברחבי וכן, עתודות קרקע הכוללות זכויות בנייה זמינות בהיקף של כ-470 אלף מ"ר באזורי ביקוש. בנוסף, החברה יוזמת תכניות בניין עיר בהיקף של 275 אלף מ"ר (חלק החברה 180 אלף מ"ר).

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות