banner
ראש העיר מציג את השכונה החדשה לנציגי צהל // עיריית צפת
ראש העיר מציג את השכונה החדשה לנציגי צהל // עיריית צפת

צפת: סיורי יזמים להקמת שכונה חדשה, הכוללת 180 משפחות אנשי קבע

השכונה החדשה, 'מצפה ימים', תכלול בסיום כ-5,000 יח"ד. בימים אלו נפגש ראש העיר, שוקי אוחנה, עם יזמים פוטניאליים להקמתה ובשלב הראשון תצא מינהלת המגורים של צה"ל בשיווק של כ-180 יח"ד

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה, מדווח כי הוא מקיים בימים אלו סיורים ופגישות עבודה עם גופים יזמיים גדולים, במטרה לעניין אותם בהקמת שכונה חדשה בעיר- מצפה ימים. "ביקורים אלו החלו להניב הישגים משמעותיים וחשובים לעתידה של צפת", אומרים בעיריה.

בתוך כך, לאחרונה נפגש ראש העיר עם סא"ל ינון פטריקו, ראש מנהלת המגורים בצה"ל, שסייר בשטח, הנמצא בשלבי פיתוח מתקדמים.  במהלך הסיור הציג אוחנה את תכניות הפיתוח של השכונה, דרכי הגישה אליה וממנה, קרבתה לרכבת הצפויה, מוסדות החינוך והפארק שאמור לקום בשכונה ובין השניים סוכם כי בשלב זה תחל מנהלת המגורים של צהל בשיווק 180 יחידות דיור צמודות קרקע לאנשי קבע בשכונה החדשה. עוד סוכם כי בעתיד תיבחן האפשרות להרחיב את שיתוף הפעולה, במטרה להעתיק לצפת את מגוריהן של משפחות אנשי קבע נוספות. 

התכנית כוללת צמודי קרקע ובנייה רוויה, כאשר בשלב ראשון ייבנו כ 1,500 דירות ובסיום תכיל השכונה כ-5000 יח"ד.  בעיריית צפת מציינים כי: "הכנסת משפחות איכותיות ועמידות כגון- רופאים, אנשי קבע ושוטרים יסייעו בביסוס השכונה החדשה בפרט ויסייעו לחיזוק העיר כולה".

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה מסר כי: "שכונת מצפה ימים מביאה בשורה גדולה ומשמעותית לצפת, תנופת התחדשות והזדמנויות עבור תושבי צפת בהווה, הבנים שרוצים לשוב הבייתה וכן אוכלוסיות המבינות כי צפת הינה עיר שאין עוד כמוה בעולם ומעוניינות להגיע ולהקים את ביתם בעיר הנמצאת בתנופת פיתוח, בשכונה חדשה וירוקה, עם איכות חיים ונוף קסום. אני מברך על הסיכום עם מנהלת המגורים של צה"ל ונמשיך לפעול להרחבת שיתופי הפעולה עם מנהלת המגורים וגופים נוספים".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות