banner
הדמיית הפרויקט // סטודיו אנדו , כנען שנהב אדריכלים
הדמיית הפרויקט // סטודיו אנדו , כנען שנהב אדריכלים

נווה עופר: אושרה תב"ע ראשונה לפינוי בינוי

הועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב אישרה למתן תוקף תכנית פינוי בינוי ראשונה בשכונת נווה עופר בדרום העיר, הכוללת פינוי 112 דירות ישנות והקמת 317 דירות חדשות

הדמיית הפרויקט // סטודיו אנדו , כנען שנהב אדריכלים

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב אישרה למתן תוקף תב"ע ראשונה לפינוי בינוי בשכונת נווה עופר בתל אביב. במסגרת הפרויקט, אשר קודם ביוזמת בעלי הדירות ובשיתוף החברה לפיתוח והתחדשות עירונית וחברת האחים מרגולין, תיהרסנה 112 דירות ב- 7 בניינים קיימים בני 4 קומות, ובמקומן יבנו 317 דירות חדשות בתמהיל מגוון ב 3 בניינים בני 6-18  קומות. הדירות החדשות של בעלי הדירות תכלולנה גם ממ"ד, מרפסת, חניה ומחסן. מתכנן הפרויקט הוא אדריכל גיל שנהב ממשרד כנען שנהב אדריכלים. עורך הדין המייצג את בעלי הדירות הוא עו"ד יריב בר דיין , ממשרד עוה"ד יריב בר דיין. 

בחברה לפיתוח התחדשות עירונית מציינים כי: "בחודשים הקרובים נצא עם בעלי הדירות למכרז לבחירת היזם עמו יתקשרו לביצוע הפרויקט וימשיכו לקדם את הנדרש להוצאת היתר בניה. התכנית להקמת הפרויקט , הינה סנונית ראשונה של תוכניות פינוי בינוי בשכונת נווה עופר אשר מהווה חלק מהחזון העירוני של העיר תל אביב לפיתוח שכונות בדרום ומזרח העיר על פי תכנית המתאר החדשה – תא/ 5000 . התב"ע המשתרעת על פני כ 7 דונם, זכתה לרוח גבית מצד הוועדה המקומית וקודמה בשיתוף עם צוות תכנון דרום על ידי אדריכל ערן מאירסון וראש צוות דרום במנהל ההנדסה, האדריכלית אירית  סייג אוריון".

ניר שמול מנכל ובעלים משותף החברה לפיתוח והתחדשות עירונית // יחצ
ניר שמול מנכל ובעלים משותף החברה לפיתוח והתחדשות עירונית // יחצ

ניר שמול, מבעלי החברה לפיתוח והתחדשות עירונית ומנכ"ל 'שניר' מציין: "הרשות המקומית מקדמת מדיניות תכנונית ששמה את דרום העיר בחזית ההתחדשות העירונית ומבטיחה ששכונת נווה עופר כמו גם שכונות נוספות באזור, עתידות לעבור מהפך בשנים הקרובות ולהציע לצד בנייני מגורים חדשים, גם פיתוח סביבתי, תשתיות חינוך, מסחר ותשתיות ציבוריות. כל אלה יוכלו יציעו ויבטיחו איכות חיים גבוהה לתושבים הנוכחיים וימשכו אוכלוסייה חדשה וחזקה, שכיום אין לה פתרונות מגורים בסביבה. קרדיט גדול מגיע לבעלי הדירות על היכולת להתכנס יחד להבנה משותפת כי גורלם תלוי רק בהם ועליהם להיות מי שייזמו בעצמם את תהליך ההתחדשות".

השכונה מתפרסת  בין דרך בין צבי בצפון, נתיבי איילון בדרום ורחוב היינריך היינה ורחוב שלבים ומחלף וולפסון במערב ורחוב תל גיבורים במזרח. היא כוללת כיום כ- 3000 דירות וכ- 8000 תושבים.

על פי מסמך המדיניות של העירייה ביחס לשכונה צפויות להיות בה כ 9000 דירות בסך הכול והיא צפויה להגיע ל כ 23 אלף תושבים.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות