banner
מימין - ראול סרוגו ואהרון דינוביץ - צילום יחצ
מימין - ראול סרוגו ואהרון דינוביץ - צילום יחצ

קבלני פתח תקווה מרימים לשנה החדשה

במכובדים: ראש העיר, עיתונאים ובכירים בענף. בהצהרות: "אם לא תהיה בנייה מבוקרת בסירקין זה יפגע בהתחדשות העירונית בעיר"

תמונה: מימין – ראול סרוגו ואהרון דינוביץ – צילום יחצ

ארגון הקבלנים והבונים פתח תקווה חגג בהרמת כוסית לכבוד השנה החדשה. לאירוע התכבדו והגיעו ראש העיר, רמי גרינברג, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ – ראול סרוגו, העיתונאי והפרשן הפוליטי עמית סגל, עורך הנדל"ן בידיעות אחרונות – עופר פטרסבורג ועשרות קבלנים, יזמים ואנשי המקצוע בתחום ענף הבניה

מה אמרו?

ראש העיר רמי גרינברג: "כעת אנו מסיימים שנה של עשייה, פיתוח וצמיחה בתחום הבנייה בעיר. בשנה האחרונה החלה תנופת עשייה רחבת היקף החל בהתחדשות עירונית, דרך בנייה חדשה וכלה בקידום אישורים והקטנת ביורוקרטיה לטובת פיתוח העיר. אין ספק כי פתח תקוה אשר שנים נשארה מאחור בנושאי הבנייה וההתחדשות, היא כיום אחת הערים הצומחות בישראל, אשר מתקיימת בה בנייה מאסיבית למגורים ולעסקים והיא הראשונה בארץ בהתחלות בנייה למשרדים".

אהרון דינוביץ, יו"ר ארגון הקבלנים והבונים פתח תקווה: "תודה לראש העיר על הנכונות לשנות ולקדם את ההתחדשות העירונית בעיר. יש לציין את תכנית מחנה סירקין בעיר שאושרה הכוללת כ- 8,000 יחידות דיור חדשות ויש לבצע אותה בזהירות רבה. לא נהיה כרמי גת בקריית גת. אם לא תהיה בנייה מבוקרת בסירקין זה יפגע בהתחדשות העירונית בעיר ובשאר התשתיות. אם זה יתבצע נכון על פני תקופה מתמשכת פתח תקווה תוכל לשמש דוגמא לקידום תכניות כאלו גם במקומות אחרים בארץ".

ראול סרוגו, נשיא ההתאחדות חזר ואמר כי: "תוך 30 שנה אוכלוסיית ישראל תכפיל את עצמה ולכן יש חשיבות לתכנן היום לעוד 30 שנה. הממשלה הבאה חייבת להמשיך את פעילות הותמ"ל המאפשר אישור מהיר של תוכניות גדולות. אני ממליץ לראש הממשלה הבאה לקחת על עצמו את מטה הדיור ולטפל בסוגיית הדיור בישראל על מנת להדביק את הפערים יש לבנות היום כ- 100,000 דירות בשנה פי שתיים מהקצב הנוכחי".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות