banner
גיא צור // צילום: דני בכר
גיא צור // צילום: דני בכר

ברנז'ה 38 עם היזם גיא צור, חבר מועצה ומחזיק תיק התחדשות עירונית

הכירו את עו"ד גיא צור (45), נשוי ליעל אב לארבעה ילדים, מנהל קבוצת ד.ש.מ בע"מ, העוסקת בייזום פרויקטים ובנייה, חבר מועצת העיר הרחובות ומחזיק תיק התחדשות עירונית לפרויקטים במסלול תמ"א 38 ופינוי בינוי

גיא צור // דני בכר

כמה שנים אתה בתחום העיסוק?

נכון להגיד שלמעשה גדלתי מבית לתחום זה. אבי שמשון צור ז"ל היה מבוני ומפתחי הארץ, עבד בשלל תפקידים בתחומי הבנייה והגשים חלומות שהפכו למציאות. על כן, כחלק מילדותי תחום זה היה נוכח ומשפיע ורק טבעי שאצעד בדרך בה אבי הלך.

מנטור שהשפיע עליך בתחילת הדרך?

כחלק מהתפתחותי וזיכרונות ילדותי, אבי היה הדמות המשפיעה, המעצבת, המחנכת ומתוות הדרך בנושאים אלו, כפי שהיו יסודות לבניין- כך חינך אותי ביסודותיי לערכים, לאהבת האדם, למקצועיות בכל אשר אפעל. 

ההישג שאתה מתגאה בו?
במהלך הדרך אני צובר הישגים, שיחד עם שותפים נוספים מייצרים תמונה האחת של שגשוג אישי והצלחה, אם זה במישור המקצועי ואם בתחום הציבורי, כאשר אני זוכה לתגובות חויות מהתושבים ומצליח לממש הלכה למעשה תפיסה שמשמעותה היא שיתוף ציבור אמיתי בפעילות הציבורית שאני עושה בעיריית רחובות. במישור המקצועי, לראות כחלק מתהליך העבודה איך שרטוט ותכנון עולה על הקרקע ומגיע לכדאי תכנית, שהתבצעה באופן מצוין ומשביע רצון- נותן ללא כל ספק דרייב להמשיך, בין אם זו שביעות רצון מלקוחות בתחום האחזקה ואם זה מסירת מפתחות לדיירים חדשים ומאושרים. 

מה הרגע הכי מאושר שהיה לך בתפקיד?
הרגעים המאושרים הם גם ההישגים של הוצאה לפעול של חזון, לאחר שפרצנו דרך במישור העסקי. כיף לשלב זאת יחד עם הידע והניסיון, לצד שותפים לדרך ולעשייה. גם במישור הציבורי בהסתכלותי אני חושב קדימה כאיש יוזמה ומסתכל הלאה בכדי לייצר רגעי אושר נוספים עבור אחרים ועבורי. 

מה המצב הכי מייאש שנתקלת בו?
הבירוקרטיה שהיא מעיין "רעה חולה " ידועה. לעיתים בין הגשמת החזון למציאות יש פערים אך לומדים עם הזמן להיות סבלניים ולהסתכל על המטרות העיקריות. 

כמה שעות מתוך 24 מוקדשים לעבודה?

אני פותח את יומי מאוד מוקדם בבוקר, לא מוותר על קפה עם רעייתי ונשיקה וחיבוק לילדים. כאשר אני בעבודה אני מקדיש לכך שעות של תכנון וחשיבה ולא רק הימצאות פיזית כל העת, אני מאמין בעובדים שלי ונותן להם אפשרויות לצמוח להתפתח ולגבש גם החלטות באופן עצמאי לטובת המיזמים. בכל אופן, אני מקפיד בעיקר לבצע הפרדה בין הבית לעיסוק המקצועי. המשפחה נותנת לי כוח וחשוב כל העת לשמר את היופי של התא המשפחתי הביחד החגים והמועדים וכיוב'.

מסעדה/בית קפה מועדפים לקיום פגישות? 

בעיר מגוריי רחובות יש כמה וכמה מוסדות קולינריים שלא יהיה נכון למנות דווקא שם אחד וזהו גם חלק מקסמה של העיר. אני אוהב ללכת לעיתים לאכול במסעדה בוכרית מסורתית. במקרים אחרים במסעדת בשרים משובחת או באחת משכונות העיר לאכול מהאוכל הביתי המסורתי והאותנטי של אותה שכונה, אשר נותן תחושה חזקה של בית. 

קולגה בענף שאתה רוצה לפרגן לו?

אני חייב לציין את ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, מעבר למנהיגות ולשינוי הכביר שהוא מבצע בעיר רחובות. הידע העצום שלו בתחומי ההנדסה גם כמחזיק התיק, טרם כניסתו לתפקיד ראש העיר וגם כעת כראש עיר מוביל במדינת ישראל, מהווים הן נכס לתושבים והן הידיעה שיש אדם בקיא ויודע, שרואה את טובת התושבים ומייצר הצלחות ושינויים בתחום מעוררת הערכה והשראה. 

המלצה לנכנסים לתחום?
סבלנות, התמדה ולקיחת סיכונים מחושבים, אם מאמינים בדרך. יש אמירה שמלווה אותי "המעז מנצח" ולא סתם זה מהווה עבורי מעיין מכווין דרך וזוהי גם עצה שאני מעניק לסובביי.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות