banner
הריסת הבניינים // יחצ
הריסת הבניינים // יחצ

הריסת 4 בניינים במסגרת פרויקט תמ"א 38

במסגרת פרויקט תמ"א 38/2 בהרצליה הירוקה, נהרסו 4 בניינים וותיקים ובמקומם ייבנו 4 בניינים חדשים הכוללים 136 דירות

הריסת הבניינים // יחצ

בעלי הדירות הוותיקות ברחוב עזרא הסופר 5,7,9,11 בשכונת הרצליה הירוקה, התקבצו יחד לצפות ברגע הריסת הבניינים הישנים, בהם התגוררו במשך שנים. במקומם תקים חברת "רינובו", היזמית והמבצעת של הפרויקט, 4 בניינים בני 8 קומות כל אחד ובהם 136 דירות חדשות בסך הכל.

ציון אקילוב, מבעלי הדירות בפרויקט, אמר באירוע: "עברנו כברת דרך ארוכה  כדי להפוך חלום של דירה חדשה למציאות, ובדרך אף קבלנו החלטה אמיצה, להמתין עוד זמן מה כדי להפוך את הפרויקט לטוב יותר עבורנו. אני מראשוני הדיירים פה וגר כאן כבר 45 שנים. נולדו לי כאן שלושה ילדים שגדלו והתבגרו בבית הזה. מאוד מרגש לראות אותו נהרס לקראת עתיד חדש". בחברה היזמית הסבירו  כי: "פרויקט זה משקף יותר מכל את השינויים שעברה לאורך השנים תוכנית תמ"א 38 שלאחרונה חגגה 15 שנים לכינונה- ב 2016 קבלו בעלי הדירות את אישור הרשות המקומית  לחיזוק ועיבויו הבניינים במסגרת הליך תמ"א 38. אלא שאז, החלו לצאת לדרך בהרצליה ובשרון בכלל פרויקטים של הריסה ובנייה מחדש במסגרת הליך תמ"א 38 ובעלי הדירות, החליטו לחשב מסלול מחדש ולהפוך את הפרויקט שלהם לתמ"א 38 במסלול של הריסה ובניה. כעת, כאמור יצא לדרך פרויקט  מהגדולים במסגרת תמ"א 38 בישראל".

הריסה עזרא הסופר // יחצ
הריסה עזרא הסופר // יחצ

בעלי הדירות יקבלו דירות חדשות בשטח בנוי של  95 מ"ר ו- 12 מ"ר מרפסת בקומות 1-4, בבניינים החדשים וכן, חניה פרטית וממ"ד. מתוך 72 הדירות החדשות הנוספות בפרויקט ישווקו דירות 4 ו 5 חדרים ,  דירות גן ופנטהאוזים, בגדלים 95-150 מ"ר ומרפסות, במחירים של החל מ- 2,595,000

והאכלוס צפוי עוד כשנתיים וחצי. אדריכל הפרויקט הוא דרור רימוק. 

אליאב אסייג, מנכ"ל חברת רינובו המקדמת את הפרויקט: "מדובר בפרויקט שהחל את דרכו במסגרת הליך תמ"א 38/1 ועם הזמן, בהחלטה מושכלת וחכמה של הדיירים, ובסיוע ועידוד עיריית הרצליה קודם במסגרת הליך הריסה ובנייה מחדש (קידום לתמ"א 38/2 ). בעלי הדירות המתינו זמן רב באורח רוח וסבלנות מרשימה, להגשמת החלום שלהם וכיום זה ממש קורה לנגד עיניהם. אין ספק שניתן לראות את ההתרגשות הגדולה שלהם. תהליכי תמ"א 38 והתחדשות עירונית בכלל הם לב לבו של חיזוק מרכז העיר על כל מה שקשור בכך מטעמים חברתיים, קהילתיים, כלכליים ואורבניים וככל שהגורמים השונים המעורבים בתהליך זה – רשות מקומית, יזם ודיירים ידעו לעבוד יחד ולשתף פעולה תרבות הדיור הישנה שבדרכה לעבור מהעולם  קרי בניינים ישנים ומתפוררים ללא מעלית, ידעכו לאט, לאט ממרכזי הערים שלנו".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות