banner
הריסת בניינים ברחוב טלר ברחובות // צילום: יובל אסף
הריסת בניינים ברחוב טלר ברחובות // צילום: יובל אסף

רחובות: המבנים הישנים נהרסו לטובת בניין מגורים חדש ומודרני

חצי שנה בלבד לאחר שרכש היזם ליאור ברדוגו, מבעלי ברדוגו גרופ, את הקרקע ועליה שני מבנים ישנים סמוך לקניון רחובות, יצאה השבוע לדרך בנייתו של פרויקט מגורים עם הריסתם של המבנים ותחילת עבודות הבנייה בשטח. הקרקע נרכשה תמורת כ-20 מיליון שקלים

תמונה: הריסת בניינים ברחוב טלר // צילום: יובל אסף

הורסים ובונים: זמן קצר לאחר שרכשה קרקע בשטח 1.7 דונם ועליה שני מבנים ישנים ברחוב טלר ברחובות, החברה היזמית ברדוגו גרופ הרסה את המבנים לטובת תחילת העבודות בשטח של פרויקט הבנייה החדש. במסגרת הפרויקט ייבנה בניין מגורים בן שמונה קומות ובו 28 דירות גדולות. הקרקע נרכשה תמורת סכום של כ-20 מיליון שקלים.  

הפרויקט הנושא את השם RENE תוכנן על ידי משרד אדריכלים בהר – מוסקוביץ', מציע דירות 5 חדרים וכן דירות גן ודופלקס. לאחרונה דווחה החברה כי שווקה עד כה למעלה משליש מהדירות בפרויקט וכעת ממשיכה בשיווק הדירות הגדולות והמיוחדות – דירות הדופלקס והגן. 

בחברה מציינים כי מדובר בדירות בסטנדרטים גבוהים במחירים של החל מ-2.32 מיליון ₪ לדירות 5 חדרים עם מרפסת בגודל של כ-19 מ"ר הכוללות מפרט טכני עשיר במיוחד ומטבח משודרג. דירות גן ימכרו במחיר של החל מ2.92 מיליון שקלים. 

הדופלקסים והפנטהאוזים יציעו תכנון הכולל: בקומה עליונה יחידת אירוח הכוללת סלון, מטבח ומרפסת גדולה, וקומה תחתונה הכוללת, 6 חדרים, מקלחות וחדרי שירותים. הדופלקסים ששטחם החל מ – 157 מ"ר בנוי ועוד כ-75 מ"ר מרפסות, יימכרו במחיר של החל מ-3.4 מיליון שקלים. בהודעת החברה מצוין כי לרוכשים בפרויקט יינתן ליווי בנקאי מלא, בכל שלבי הפרויקט הכולל ערבות בנקאית עפ"י חוק המכר דירות.

ליאור ברדוגו, מנכ"ל ומבעלי ברדוגו גרופ: "במעמד זה אנו מברכים על יציאתו הממשית לדרך של הפרויקט ותחילתם של עבודות הבנייה, מודים לכל מי שעזר וסייע לקדם את התכנית לידי ביצוע ומייחלים להמשך שתופי פעולה פוריים בין חברתנו והרשות המקומית. אין ספק שפרויקטים מסוג זה המחדשים את המרכז הוותיק של העיר, תורמים לשיפור איכות חיי כלל התושבים במקום ולהגדלת היצע הדירות למגורים ברחובות בפרט ובמרכזי ערים שאינן משופעות בקרקעות זמינות לבנייה בכלל".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות