banner
הנרייטה סולד 5 רמת השרון // הדמיה: דני שמש
הנרייטה סולד 5 רמת השרון // הדמיה: דני שמש

רמת השרון: היתר לתמ"א 38/2 – דירות החל מ- 2.9 מיליון שקל

התקבל היתר לתמ"א 38/2 בשכונת הדר ברמת השרון, זאת במקביל לעשרה פרויקטים נוספים המקודמים בשכונה. המחירים החל מ-2.9 מיליון שקל

חברת הייזום והבנייה "צ.פ", בבעלותם של צביקה פוקס ורן ינאי,  קיבלה היתר הריסה ובנייה לבניין הנמצא ברחוב הנרייטה סולד 5 ברמת השרון, במסגרתו מקודמת תוכנית במסלול תמ"א 38\2 (הריסה ובניה).

במסגרת הפרויקט ייהרס הבניין הישן, המונה כיום 12 דירות על פני שלוש קומות ובמקומו ייבנה בניין חדש, שיכלול 29 דירות ב-8 קומות. על תכנון הפרויקט אמון משרד האדריכלים 'רימוק אדריכלים'.

מהחברה נמסר כי דיירי הבניין כבר קיבלו את הודעות הפינוי, אשר צפוי להיערך בעוד כחודשיים, כשלאחר מכן ייהרס הבניין ויחלו עבודות הבנייה. במקביל נמצאת החברה בעיצומו של שיווק הדירות בפרויקט בנות 4 חדרים במחיר של החל מ- 2.9 מיליון שקל ודירות בנות 5 חדרים במחיר של החל מ- 3.3 מיליון שקל.  מיני פנטהאוזים בני 3 חדרים ימכרו במחיר של החל מ 3.65. מיליון שקל. 

בימים אלו מקדמת החברה 10 פרויקטים נוספים בשכונת הדר. צביקה פוקס, מבעלי צ.פ: "רמת השרון ממשיכה את תנופת ההתחדשות ושכונת הדר היא גולת הכותרת. מדובר בשכונה וותיקה, מוערכת ומבוקשת כאשר תהליכי ההתחדשות העירונית בה מאפשרת לתושבים הוותיקים לשדרג את תנאי מחייתם, ולעיר כולה להגדיל את מלאי הדירות החדשות ובכך לאפשר מעבר של משפחות צעירות למרכז העיר. הפוטנציאל להתחדשות עירונית בשרון בכלל ובעיר בפרט הוא גדול, לראייה, פרויקטים נוספים שאנו מקדמים בעיר".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות