banner
מרכז צים // הדמיה דימיטרי וינגולץ
מרכז צים // הדמיה דימיטרי וינגולץ

אושרה להפקדה בתנאים תב"ע למרכז קניות בכפר סבא

הפרויקט המתוכנן יכלול מגדל של עד 30 קומות עם שטחי משרדים של כ-40,000 מ"ר, לצד כ-15,000 מ"ר של שטחי מסחר, בילוי ופנאי

חברת רני צים מרכזי קניות מדוחחת כי קיבלה מהוועדה המקומית בכפר סבא אישור להפקדה בתנאים של תב"ע לפרויקט 'צים אורבן לייף', אשר צפויה להתיר לחברה זכויות לבניית מגדל משרדים בשטח של כ-40 אלף מ"ר ובגובה של עד 30 קומות, בין היתר, על דרך של ניוד זכויות בניה ממגרשים סמוכים, וכן הקמה של כ-15,000 מ"ר של שטחי מסחר, פנאי ובילוי. החברה מתכננת למצות את כל זכויות הבניה בהתאם לתב"ע.

מרכז צים // הדמיה דימיטרי וינגולץ
מרכז צים // הדמיה דימיטרי וינגולץ

הפרויקט, שממוקם בסמוך לכביש 6, נמצא כיום בשלב של עבודות ביסוס. לאחרונה עדכנה החברה, כי נחתם בפרויקט הסכם שכירות ל-10 שנים בהיקף של 5,400 מ"ר (כולל גלריות) עם רשת המזון 'אושר עד'.  להערכת החברה, מועד הפתיחה של הפרויקט צפוי להיות במהלך 2022. 

רני צים, מנכ"ל רני צים מרכזי קניות: "אנו שמחים על קבלת האישור להפקדת התב"ע בתנאים ורואים בכך שלב נוסף וחשוב בקידום פרויקט 'צים אורבן לייף' בכפר סבא, שאנו צופים כי יהווה מוקד משיכה לכל תושבי אזור השרון ויהווה את אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של החברה. הפרויקט, שיכלול קמפוס משרדים לצד שטחי מסחר, בילוי ופנאי, ייהנה מנגישות רבה, בין היתר בשל סמיכותו לכביש 6, וכן צפוי לכלול  אטרקציות ייחודיות ומספר רב של חניות, דבר שיתמוך בהפיכתו למתחם אזורי מוביל".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות