banner
אופיר שריד // אביב אברמוב
אופיר שריד // אביב אברמוב

אופיר שריד מונה למנכ"ל מליסרון

ליאורה עופר יו"ר מליסרון, הודיעה היום על מינויו של אופיר שריד לתפקיד מנכ"ל החברה במקומו של אבי לוי, שהודיע על פרישה מתפקידו

אופיר שריד // אביב אברמוב

שריד (47), כיהן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת מליסרון בשמונה השנים האחרונות והיה אחראי, בין היתר, על פעילותה הפיננסית והעסקית של הקבוצה, הקשר השוטף מול שוק ההון ובעלי המניות. במסגרת עבודתו, היה מר שריד שותף לכל המהלכים וההחלטות המשמעותיים בחברה. 

שריד, רואה חשבון,  בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות (אוניברסיטת חיפה) ותואר שני במשפטים (אוניברסיטת בר אילן) התחיל את דרכו המקצועית במשרד סומך חייקין KPMG וכיהן במהלך השנים במגוון תפקידי ניהול כספים בכירים וביניהם סמנכ"ל כספים של קבוצת 013 נטוויז'ן.

ליאורה עופר // ורדי כהנא
ליאורה עופר // ורדי כהנא

ליאורה עופר, מסרה כי: "אני מבקשת להודות לאבי לוי על תרומתו הרבה לפיתוח הקבוצה ועל השנים הנהדרות שלנו יחד ומאחלת לו הצלחה רבה בכל אשר ייבחר בהמשך דרכו.
אני שמחה על ההזדמנות לקדם מנהל מתוך הקבוצה ומברכת את אופיר על מינויו. אני בטוחה  כי לאור היכרותו העמוקה את החברה, כישוריו וניסיונו המקצועי הרב, תהיה לאופיר תרומה רבה לחברה בתקופה מאתגרת זו וזאת יחד עם ההנהלה המצוינת של החברה אשר יביאו להמשך צמיחתה ולהיותה של מליסרון חברה מובילה במשק הישראלי" .

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות