banner
מתחם הפינוי בינוי בחדרה // באדיבות חברת עמרם אברהם

חדרה: אושר פינוי – בינוי בעירוב שימושים הכולל 120 יח"ד

הפרויקט יכלול פינוי 3 מבנים ישנים לטובת מגדל מעורב שימושים בן 21 קומות ו-120 יח"ד. מחירי הדירות הקיימות עומדים על מחיר ממוצע של כ- 850 אלף שקל בממוצע. הדירות החדשות יגיעו למחירים של כ- 1,450 מיליון שקל בממוצע

תמונה: מתחם הפינוי בינוי בחדרה // באדיבות חברת עמרם אברהם

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה חדרה אישרה פרויקט פינוי בינוי מעורב שימושים במרכז העיר, הכולל תוספת בינוי של מעל ל- 35% לדירה. הפרויקט כולל הקמת מגדל בן 21 קומות לצרכי מסחר, מגורים ו-3 מרתפיי חנייה והוא ממקום בצומת הרחובות הנשיא וששת הימים במרכז העיר. במסגרת הפרויקט יפונו ויהרסו 3 מבנים ישנים, בני 3 – 2 קומות, בהם 21 דירות מגורים וקומת מפלס רחוב, המשמשת למסחר. אדריכלית הפרויקט: לאה רובננקו.

עדי גייר, סמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי בחברת הנדל"ן עמרם אברהם, יזמית הפרויקט, אומר כי: "מדובר בפרויקט התחדשות עירונית במרקם וותיק בתחום מרכז העסקים הראשי של העיר חדרה, המבנים הבנויים בשטח כיום, הינם בני 50 – 40 שנים במצב פיזי גרוע, וגודל הדירות בממוצע נע בין 50 מ"ר ל – 70 מ"ר, כך שהפרויקט המתוכנן יביא להתחדשות והתרעננות של האזור, מה גם שישביח את רמות המחיר של הנכסים בו בשל גידול בשטח הדירה ביותר מ -35%". 

שטח התוכנית כולל 2,458 דונם, עליהם מתכננת החברה להקים מגדל בן 3 קומות של מרתפי חנייה, 2 קומות לשימוש מסחר ומשרדים, 3 קומות בבנייה מרקמית ומעליהן 16 קומות המיועדות למגורים, לרבות קומה טכנית. סך הכל מדובר כאמור, במגדל בן 21 קומות מעל מפלס הרחוב ו-120 יחידות דיור, בתמהיל של 6 דירות בקומה, שייבנו מעל הבנייה המרקמית.

הדמיית הפרויקט בחדרה // באדיבות חברת עמרם אברהם
הדמיית הפרויקט בחדרה // באדיבות חברת עמרם אברהם

בחברה מציינים עוד כי, 26 דירות יינתנו לדיירים הקיימים ו- 94 דירות ימכרו בשוק החופשי. כמו כן, שטח של כ -7,375 מ"ר יוקצע לטובת שטחי שירות במרתפי החנייה ובנוסף, בתוכנית מתוכנן להגדיל את השטח הפנוי על גג המבנה המרקמי לכ – 700 מ"ר, שיוצע כשטח משותף לטובת דיירי המגורים במגדל. בנוסף, החברה תקצה שטח של כ-120 מ"ר לטובת שימושים ציבוריים. 

כיום מחירי הדירות הישנות עומד על מחיר ממוצע של כ-850 אלף שקל. הדיירים הקיימים יקבלו דירות בקומות גבוהות יותר, בשטח גדול יותר משטח דירתם, הכולל ממ"ד בתוספת מרפסת שמש מרווחת, מחסן וחנייה. דירת 3 חדרים בפרויקט, בשטח של כ – 83 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 15 מ"ר בקומת הביניים, תימכר במחיר של כ – 1,240 מיליון שקל. דירות 4 חדרים, בשטח של כ – 108 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 16 מ"ר, ימכרו במחיר ממוצע של כ – 1,450 מיליון שקל.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות