סמנכ"ל שיווק ומכירות מצלאוי בנייה ויזמות נדל"ן
שלומי דבש מכהן כסמנכ"ל שיווק במצלאוי חברה לבניין בע"מ. את תחילת דרכו בעולמות השיווק עשה דבש בארה"ב בתחום היהלומים. עם שובו לארץ, עבר למכירות באגף הטכני בחברת IBM ובמקביל סיים לימודי תואר ראשון במנהל עסקים ובהתמחות במערכות מידע. בהמשך עבר לחברת מצלאוי, בה עבד לצד מנהל הפרויקט בשטח ולמד את יסודות הבניה עד לשלב מסירת הדירות, לרבות ניהול פרויקטים, ובמקביל למד תכנון ועיצוב וצבר ניסיון בתחום בשטח. כשהתפנתה משרת מנהל השיווק בחברה, דבש נכנס לתפקיד ולאחר שצבר ידע וניסיון מונה לסמנכ"ל השיווק של החברה.
על מיקוד המכירות של החברה בשנים האחרונות, אומר דבש:
"מאחר והחברה היא זו המבצעת את הפרויקטים שלנו, אסטרטגית ותפעולית, מצלאוי מעדיפה להתמקד באזורי הביקוש. הפרויקטים שלנו מתמקדים בהתחדשות עירונית, בערים כגון: הרצליה, רמת השרון, הוד השרון, תל אביב, קריית אונו, בת ים, וערים נוספות באזורי הביקוש.
ההיקפים בתמ"א 38/2 עומדים על כ- 80 יח"ד לפרויקט ואילו בפינוי בינוי כ- 600 יח"ד לפרויקט, בפינוי בינוי הפרויקטים כוללים עירוב שימושים לרבות מסחר, תעסוקה ומלונאות".
לשאלה כיצד מייצרים פתרונות בתקופות של משבר בענף הנדל"ן, משיב דבש:
"אנו בחברה עושים הכל על מנת להיות מעודכנים הן בשיטות הבניה, הן בטכנולוגיות השונות, בגמרים של הדירות והבניינים וכפועל יוצא גם במפרטים הגבוהים לרבות חשמל חכם, מזגני VRF אריחים גדולים ומגוונים ועוד ועוד, כנ"ל לנושא ההטבות בין אם פטור מהצמדות, מסלולי תשלום מגוונים הכוללים מתן סיוע בלקיחת הלוואות ומימון הריביות שלהן".
על התחזית לשנים הקרובות, אומר דבש: "מאמין שמחירי הדירות רק יאמירו ויאמירו לאור האטת התחלות בנייה, עליה בתשומות הבנייה ואי יציבות הממשלה. אזורי הביקוש ימשיכו להתחזק, המעגל יכול ויתרחב לאור עליית המחירים ואולי יירדו שיעורי הריבית בשנים הקרובות".