סמנכ"ל שיווק ומכירות חברת שיכון ובינוי
דן מויאל מכהן כסמנכ"ל שיווק ומכירות בשיכון ובינוי נדל"ן. מויאל הוא בעל תואר ראשון במשפטים ובמנהל עסקים. את תחילת דרכו בעולם הנדל"ן עשה מויאל כעו"ד במגזר הפרטי וכיועץ משפטי בהתמחות בתחום הנדל"ן. לאחר מספר שנים עבר לתחום השיווק וניהל את פעילות השיווק של חברת ישראל קנדה. לפני כשנה, בחגיגות ה- 100 לחברה, הצטרף לשיכון ובינוי נדל"ן.
על מיקוד המכירות של החברה בשנים האחרונות, אומר מויאל:
"שוק הנדל"ן מייצר הזדמנויות מגוונות בשנים האחרונות, עם מודלים שמשלבים מספר שימושים: נדל"ן מגורים משולב עם מסחר ועם שטחים ציבוריים, פרויקטים שמשלבים השכרה ומכירה ועוד. שיכון ובינוי נדל"ן, כאחת מהחברות המובילות בענף, מקדמת פרויקטים בכל הסגמנטים, בערי הצפון, הדרום והמרכז".
על התחזית לשנים הקרובות, אומר מויאל:
"שוק הנדל"ן בישראל מצליח לאורך השנים להתמודד עם תקופות מאתגרות. חצי שנה אחרי המלחמה אפשר לראות חזרה להיקפי פעילות משמעותיים. בדומה לעבר, שוק הנדל"ן נוהג להגיב בתגובת נגד חזקה אחרי תקופות רדומות, אבל הסיבות עמוקות יותר. הישראלים רואים ערך ברכישת נכס, ולכן אנחנו רואים מגמה יציבה למדי, בה הביקוש גובר על ההיצע, עובדה שבין היתר, משפיעה מגמתית על עליית המחירים בענף. הביקושים הגבוהים גם מרחיבים את איזורי החיפוש, וישראלים מגלים היום פתיחות לגור או להשקיע גם באזורים שבעבר נחשבו לפחות אטרקטיביים. בתוך כל זה כמובן יש צלע נוספת הקשורה למדיניות הממשלה והרשויות המקומיות, וצריך לראות כיצד פועלים לשחרור חסמים ובירוקרטיות וטיפול באתגרים כגון כח אדם".