עינב כהן

מנהלת שיווק ושירות לקוחות בחברת אפי קפיטל נדל"ן

עינב כהן (35), בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותעודת ניהול שיווק ופרסום, מכהנת כחברת הנהלה ומנהלת שיווק ושירות לקוחות בחברת אפי קפיטל נדל"ן. בתפקידה זה היא אמונה על ניהול המערך השיווקי והפרסומי של החברה, פתיחת משרדי מכירות, עבודה מול המשווקים ואנשי המכירות, משרדי פרסום ויחסי ציבור, תוך הובלת קמפיינים רוחביים ומקומיים ובניית תקציבים. בתוך כך, היא מנהלת את כל מערך שירות הלקוחות של החברה. 

את תחילת דרכה היא עשתה לפני כעשור בקבוצת א.דורי בתחום משאבי אנוש ומשם עברה לתפקיד בתחום השיווק. לאחר חמש שנים היא עברה לחברת אפי קפיטל ולפני כשנה וחצי קודמה כהן לתפקידה הנוכחי, במסגרתו היא פועלת עם החברה ב-17 ערים ברחבי הארץ. עד כה אכלסה החברה כ-1,600 יח"ד ומקדמת כ- 6,000 יח"ד בייזום, מתוכן 2,500 יחידות דיור בביצוע פעיל. מעבר לתפקידה, כהן התנדבה בעבר בבתי חולים לנפגעי נפש ויזמה יום התנדבות של עובדי החברה בחלוקת מזון לחג למשפחות מעוטות יכולת. 

על הסיבות לכניסתה לתחום הנדל"ן, היא אומרת: "תחום שתמיד עניין אותי ולא ידעתי כיצד להיכנס אליו. בסוף, דווקא מהמקום של משאבי אנוש נפתח הצוהר הראשוני.  תחום הנדל"ן לדעתי אחד המאתגרים והמרתקים שיש. התפקיד שלי מחבר בין עולם השיווק, פרסום, מכירות ושירותיות בענף. ברגע שמבינים שהאדם מולך הולך לבצע את אחת ההחלטות הגדולות והחשובות ביותר בחייו חשוב לתת לו את הביטחון שהוא עושה את הדבר הנכון. ללוות במישרין או בעקיפין את לקוחות החברה מרגע הרכישה ועד למסירה הסופית זה ממלא ומעצים כל פעם מחדש. בייחוד בתקופה האחרונה, הקורונה וכל חוסר הוודאות שהיא יוצרת. בתפקיד שלי אי אפשר לנוח על זרי הדפנה, התחום מאוד תחרותי ותמיד דורש לחשוב מחוץ לקופסה כיצד להפוך את הפרויקט שלך לייחודי".

שאיפות לעתיד?

"הקורונה לימדה אותנו להיות גמישים במחשבה. זה בא לידי ביטוי גם בפן המקצועי. אחת השאיפות המרכזיות שלי באפי קפיטל היא לשלב כלים דיגיטליים מתוחכמים למערך השירות והשיווק, המבוססים על בינה מלאכותית. כבר כיום אנו בתהליכי הטמעה וניסיונות לקידום האמצעים החדישים שללא ספק ישנו את כל חווית השירות שלקוחות החברה יקבלו".

עינב כהן // צילום: טל גבעוני עינב כהן // צילום: טל גבעוני
נגישות