איילת לוסטיג

 | 

מנהלת שיווק BST GROUP

אילת לוסטיג מכהנת כמנהלת שיווק, מכירות ולקוחות בקבוצת BST. את תחילת דרכה בעולם השיווק התחילה לוסטיג במחקר איכותני ב TNS טלסקר פוליסי, משם עברה לסופר פוש בקבוצת פובליסיס לשיווק חווייתי ופגישה פרונטלית של הלקוחות. במהלך 15 שנים הובילה מהלכים שיווקיים גדולים ומשמעותיים, החל מ"כשנותנים, מקבלים" של פרטנר, דרך "פרויקט של פעם ב 100 שנים" של גינדי השקעות, שבועות האופנה למיצוב קניון TLV ועוד רבים אחרים, ושם התאהבה בעולם הנדל"ן. בתקופת הקורונה נפרדה מסופר פוש ונקראה לדגל לתדהר, שם הובילה את בניית האסטרטגיה השיווקית של הארגון ואת המיתוג מחדש של הקבוצה. משם עברה לוסטיג לקבוצה נדל"נית אחרת, איכותית ומרתקת – קבוצת BST.

לוסטיג "גדלה" בערוצים הנון-קונפורמיסטיים של עולם השיווק, לכן היא בוחרת להסתכל על התחום בזווית עין רעננה, חדשנית וייחודית – המשלבת שיווק חוויתי, דיגיטציה וטכנולוגיות, חווית מותג והצעות ערך הנותנות מענה ללקוח מנקודת מבטו, תוך שמירה על דיאלוג פתוח ודו-כיווני עמו, לצד שימוש באמצעי פרסום מסורתיים, הכל כדי לעמוד ביעדים שיווקיים, מכרתיים ומסחריים ההכרחיים כל כך, במיוחד בתקופה זו. 

על מיקוד המכירות של הקבוצה בשנים האחרונות אומרת לוסטיג:"אנחנו ב BST כקבוצה ותיקה, עם איתנות פיננסית חזקה, מרגישים את הצורך של הלקוחות לגב כלכלי ובטחון, ומעניקים להם אותו. עולם המשרדים והמניבים עובד לטווח ארוך, גם אם יש האטות לעיתים, הן זמניות. אנחנו רואים מגמת שיפור איטית ואפילו עלייה בביקושים". 

לשאלה כיצד מייצרים פתרונות בתקופות של משבר בענף הנדל"ן, משיבה לוסטיג: "קודם כל מקשיבים ללקוחות, לחששות ולחסמים שהם אומרים או משדרים, ומשם בהרבה יצירתיות, משתדלים לתת להם מענה. לרוב מדובר בחיזוק תחושת הבטחון ומתן גב ופתרונות כלכליים. אנחנו עובדים עם כל השותפים הפיננסים שלנו בתחום כדי לתפור חבילות ואפילו ליווי אישי ללקוחות המאתגרים יותר, כדי להצליח ולהגשים להם את החלום ולהבטיח לנו מכירה".

על התחזית לשנים הקרובות, אומרת לוסטיג: "אני מאמינה מאד בשוק בישראל ובטוחה שהוא ימשיך לצמוח ולגדול. מחירים הדיור יעלו, מכל הסיבות המוכרות – מחירי ועתודות קרקע, חומרים וכ"א. לכן גם אם חווים האטה מסוימת בהתחלות בנייה, היא זמנית מאד, כי הביקושים עולים. מעגל שני, שלישי ואפילו רביעי לתל אביב ימשיך לצמוח באופן משמעותי הרבה יותר מהמרכז הן מסיבות של פניות קרקעות והן מביקושים הנגזרים גם ממחיר. בתכלס, פיזית לא כולם יכולים להתכנס למדינת תל אביב. בתור צפונית לשעבר, יכולה לומר שהפריפריה מאפשרת הרבה יותר ממה שנדמה ולכן היא מושכת אליה אוכלוסיות איכותיות שהולכות וגדלות".

נגישות