עמי כחלון וטל גולדשטיין

מנכ"לים משותפים בחברה להתחדשות עירונית

עמי כחלון, מנכ"ל משותף בחברה להתחדשות עירונית

עמי כחלון מוביל את החברה יחד עם שותפיו מזה למעלה מעשור. הוא החל את דרכו בפוליטיקה, כיועץ סגן שר התמ"ת וכראש צוות הנדסי, והקים את מנהלת פינוי-בינוי הראשונה בישראל.

בעבר יזם תיקון לחוק פינוי ובינוי ותמ"א 38, שנועד להגן על בעלי הדירות ולהשיג בעבורם תמורה אופטמלית בפרויקטים של התחדשות עירונית. כאיש מקצוע מוביל בתחום הפינוי-בינוי, הוא שם את יהבו בפעילות למען בעלי הדירות, ואמון על הפן האנושי בהובלת פרויקטים מורכבים של פינוי-בינוי, תוך שמירה על זכויות בעלי הדירות על פי החוק וכן, הקפדה כי יקבלו תמורה מלאה והוגנת במסגרת הפרויקט.

לכחלון ניסיון מוניציפאלי עשיר, והוא מכהן זה מספר שנים כסגן ראש עיריית קריית אונו וכיועץ חיצוני בתחום הפינוי-בינוי למספר רשויות בישראל, הנעזרות בניסיונו הרב בוועדות מקומיות ומחוזיות.

טל גולדשטיין, מנכ"ל משותף ובעלים בחברה להתחדשות עירונית

טל גולדשטיין פעיל בתחום הנדל"ן מזה כ-25 שנה ובעל ידע וניסיון רב בתחום פיתוח יזמות נדל"ן. הוא החל את דרכו ביזמות נדל"ן בארה"ב בתחילת שנות ה-90, והקים חברה המתמחה בניהול, בנייה ושיווק נדל"ן, אשר הפכה למובילה בתחומה בשוק האמריקאי.

עם שובו ארצה ניהל גולדשטיין מספר פרויקטים נדל"ניים גדולים למגורים ומסחר, ובשנת 2009 חבר לשותפיו והקים את החברה אותה הוא מוביל להישגים. בין היתר, גולדשטיין ידוע בתפיסתו לפיה יש להגן על זכויות הדיירים ולמקסם את התמורה המגיעה להם בפרויקטים של התחדשות עירונית, והוא מאמין כי ההתחדשות העירונית בכלל ופינוי בינוי בפרט, מהווים ציר מרכזי בעולם הנדל"ן בישראל בעשורים בקרובים.

גודלשטיין מתמחה בהכנת תב"עות, תוכניות, ליווי בנקאי ועריכת חוזים ומפרטים טכניים מול נציגויות דיירים ועורכי דין. בנוסף, הוא עוסק רבות בעבודה מול רשויות מקומיות, ועדות תכנון מקומיות וארציות, ובטיפול במגוון עסקאות בתחום ההתחדשות העירונית.

עמי כחלון וטל גולדשטיין // צילום מיכל מסינג עמי כחלון וטל גולדשטיין // צילום מיכל מסינג
נגישות