אפרת אמסלם

סמנכ"לית קשרי לקוחות בקבוצת אלמוג

אפרת אמסלם-צור (37) סמנכ"ל קשרי לקוחות בקבוצת אלמוג, בעלת תואר ראשון במשאבי אנוש עם התמחות בניהול מהמכללה למינהל בראשון לציון.

כראש מחלקת קשרי לקוחות אחראית אמסלם-צור על ניהול עובדי המחלקה, הן במשרד והן באתרים, על אישור מפרטים טכניים והסכמי מכר, ייצוג הלקוח בישיבות הנהלה, מתן הנחיות לביצוע בפרויקטים בתהליך, אישור חריגים בשינויי דיירים, ייצוג החברה בהליכים משפטיים. אמסלם-צור מתמחה בתחומי שינויי הדיירים ובדק ועוסקת בתחום הנדל"ן כבר כ-14 שנה.

המסלול המקצועי של אמסלם-צור, החל וממשיך גם היום ,בקבוצת אלמוג וזאת  מתוקף היותה דור שני ובת למשפחה שהקימה חברה יזמית ומבצעת. במסגרת תפקידיה השונים כיהנה אמסלם-צור כמנהלת משאבי אנוש בקבוצה, מנכ"ל משותף באלמוג 38 והיום, כאמור, סמנכ"ל קשרי לקוחות בקבוצת אלמוג. "כל תפקיד הביא עימו את הצורך בכלים נוספים לארגז ובא לידי ביטוי בהכשרות מקצועיות ועיבוי הידע כדוגמת קריאת תכניות, קורס התחדשות עירונית, נדלן במקרקעין, יזמות וניהול", מספרת אמסלם-צור.

על השאלה מה היו הסיבות לכניסתה לתחום הנדל"ן השיבה אמסלם-צור: "היכרותי עם הענף הינה מבית, נולדתי וגדלתי לחברת בניה משפחתית שהוקמה על ידי הוריי. עם סיום שירותי הצבאי, ותחילת הלימודים, התחלתי להיחשף לנעשה בענף ובקבוצה בכלל, לאתגרים וההתמודדויות שונות. זה ענף עם כל כך הרבה תחומי עיסוק ועניין וזה הרגיש לי טבעי להיות חלק מהעשייה הענפה של הקבוצה".

בכל הקשור לפעילותה של אמסלם-צור בתחום ההתחדשות העירונית , ניתן למצוא חמש שנים של פעילות בתחום תמ"א 38, הקמת חברת תמ"א 38, וניהולה. במקביל, השתתפות בהליכי תכנון ורישוי, ליווי משפטי וליווי דיירים בעררים, הוצאה לפועל של שלושה פרויקטים של תמ"א 38/2, מסירה של שניים ואחד בביצוע בימים אלו.

בכל הקשור לשאיפות לעתיד אמסלם-צור מסמנת את המשך מסלולה בחברה המשפחתית: "כחלק מדור ההמשך של הקבוצה, להמשיך להוביל את הקבוצה למחוזות חדשים ולהכתיב סטנדרט חדש בשירות".

הפרויקט בחסות:
נגישות