זיו יעקובי

 | 

מנכ"ל אקרו

זיו יעקובי, מנכ"ל חברת אקרו אשר הוקמה בשנת 2011 ומתמקדת ביזמות בערוב שימושים של מגורים, מסחר ומשרדים בדגש על תל אביב ואזורי הביקוש בגוש דן.
תחת הובלתו של יעקבי, הפכה אקרו לאחת החברות הדינמיות בענף, אשר מקדמת פרויקטים יוקרתיים בהיקפים של אלפי יחידות דיור ונדל"ן מניב , ונמנית עם החברות היזמיות הגדולות והבולטות בעולם הנדל"ן הישראלי.

כיום, קבוצת אקרו חתומה על 12 פרויקטים בשיווק במסגרת התחדשות עירונית ויזמות בת"א,
וכ-61 פרויקטים עתידיים נוספים באזורי ביקוש מרכזיים כגון: הרצליה, רמת גן, גבעתיים, נתניה, ראשון לציון, בת-ים, חולון, בקעת אונו וירושלים. החברה יוזמת ומקדמת כיום כ-10,000 יחידות דיור בשלבים שונים של תכנון וביצוע ומאות אלפי מטרים של נדל"ן מניב.

על רגעי השיא המקצועיים במהלך שנות פעילותו בתחום, אומר יעקבי: "החברה חתומה על כמה פרויקטים חדשניים ואייקונים ששינו את קו הנוף האורבני של העיר, כמו פרויקט DAVINCI, פרויקט גולף בנאות אפקה, מגדל אלפא ומגדל אקרו במתחם יצחק שדה, פרויקט ONE  ברמת גן ועוד. כל אכלוס של פרויקט כזה עבורי הוא התרגשות עצומה".

על תוכניות החברה לעתיד, הוא מספר:  "בשנים הבאות החברה תשאף להתרחב לאזורי פעילות חדשים כגון חיפה ואזורי ביקוש בצפון הארץ, תרחיב את פעילותה בירושלים וסביבתה, ותשאף להיות נוכחת בערים בהן לא פעלה עד היום.

במקביל, תתמודד החברה עם אתגר ההיצע הרחב המבשיל בעיר ת"א ובערים במעגל העוטף אותה בגוש דן, ותייצר תשתיות חזקות להתמודדות עם בניה, שירות ומסירה של אלפי יחידות במספר רב של פרויקטים בו זמנית".

לשאלה מהו הטיפ המקצועי שלו, אומרת יעקובי: "להבנתי, שיח עם דיירים צריך להיות הוגן, ישיר ובגובה העיניים. צריך להבין שלא תמיד ההצעה הגבוהה ביותר תנצח את מכרז הדיירים אלא זו שתהיה הוגנת ומיזם שרכש את אמון הדיירים. המפתח להצלחת מכרז לא חייב לעבור דרך ריבוי מטרים, מענקים או תמורה עודפת כזו או אחרת אלא דרך שיח ישיר והוגן". 

נגישות