עו"ד מורן גור

בעלים שותף רייסמן-גור עורכי דין

עו"ד מורן גור, בעל תואר במשפטים ובוגר לימודי שמאות מקרקעין וניהול נכסים מטעם הטכניון, הינו שותף ומייסד משרד עורכי דין רייסמן גור, הוא מחלוצי התחום ומי שמלווה מאות פרויקטיי התחדשות עירונית. 

עו"ד גור, אשר החל את דרכו בעולם הנדל"ן לפני יותר מעשור, הקים ומנהל כיום יחד עם שותפו עו"ד עמיר רייסמן, את אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בארץ, והוא ידוע בהתמחותו ובקיאותו הספציפית בתחום התחדשות העירונית והתכנון והבנייה. הוא מלווה מאות פרויקטי תמ"א 38 ופינוי בינוי, משלב התכנון הראשוני ועד לסיום הבניה, כשהוא חרט על דגלו את השירות והמצוינת.

בין היתר, הוא היה מעורב בפסקי דין משמעותיים בנושא הדייר הסרבן בעסקאות תמ"א 38, ליווה עררי היטלי השבחה ופיצויים בפני ועדות הערר, ערעורים מנהליים וערעורים לבית המשפט העליון – שהגיעו עד לכדי הלכות בתחום, ועוד. עו"ד גור נמנה בצוות הפעולה של תכנית רג/53 לפי תמ"א 38, מייעץ לוועדות מקומיות, מגיש חוות דעת תכנוניות-משפטיות לבתי משפט, אדריכלים, שמאים, מהנדסים, מוסדות תכנון ועוד. 

בתוך פועלו הרב, הוא קידם והיה שותף לקביעת אבני הדרך בתכנון ובניה ובתמ"א 38. במשך השנים הוא הפך לאוטוריטה בתחומו וכיום משפיע על הענף ופועל להנחלת הידע שצבר, על ידי פרסום מאמרים וניהול פורום ארצי מוביל לתכנון ובניה. 

נגישות