ורד צרפתי זבולון

מנכ"לית משותפת קבוצת צרפתי שמעון

"החלום הוא שבעתיד הלא רחוק אנו נראה שינוי מהותי במעורבות הנשית בתחום הבנייה."

עו"ד ורד צרפתי זבולון הינה מנכ"לית משותפת בקבוצת הנדל"ן צרפתי שמעון, ויו"ר ועדת הביקורת בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ.
בניהול משותף עם אחיה, אבי צרפתי, הובילה עו"ד ורד צרפתי את החברה המשפחתית – העוסקת ביזמות, בניה ופיתוח –  לאחת מחברות הנדל"ן המובילות בתחומן בישראל.
חברת צרפתי שמעון מקדמת כיום כ- 4,000 יח"ד למגורים באזורי ביקוש ועשרות אלפי מ"ר של מבני משרדים, מרכזים מסחריים, מלונאות, דיור מוגן, תיירות ונופש בארץ ובעולם.
שנת 2021 הייתה שנת מפנה בחברה, בעקבות מהלכים שביצעה להרחבת הפורטפוליו, על ידי רכישת קרקעות, תכנון פרויקטים מגוונים וכניסה לפעילות בתחום הנכסים המניבים והתחדשות עירונית.
עו"ד צרפתי התמנתה בשנת 2011 ליו"ר ארגון הקבלנים באשדוד והשפלה ובשנת 2017 נבחרה לסגנית נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ. היא היתה לאישה הראשונה שכיהנה בתפקידים אלו.

היא בעלת תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים.

לשאלה איזה חלום היא היתה רוצה עוד להגשים, עונה עו"ד ורד צרפתי: "אני חושבת שלנשים יש יתרון עצום בתחום העסקי ואני מצפה לראות יותר נשים בתחומי הנדל"ן והבנייה. אני יכולה לומר באופן חד-משמעי שאין שום הבדל בין גבר לאישה, החלום הוא שבעתיד הלא רחוק אנו נראה שינוי מהותי במעורבות הנשית בתחום הבנייה. לנשים יש ראייה לטווח רחוק דבר שהוא מאוד חשוב בענף הבנייה והנדל"ן, את היכולת להתנתק משיקולי אגו ולקבל החלטות רציונליות ונכונות יותר, כל זאת לצד האינטואיציה הנשית שמסייעת בניהול והובלת חברות קדימה, כפי שעושות זאת מנכ"ליות של כל הבנקים הגדולים בישראל, שופטות ועוד נשים מובילות בענפים שונים, זה הכוח שלנו כנשים המאפשר לנו לשבור כל תקרת זכוכית."

איזה משפט מפתח מעורר השראה מוביל את דרכך?
"יגעת ומצאת – תאמין."

נגישות