banner
הרצליה הירוקה המערבית
הרצליה הירוקה המערבית

מה הפך את השכונה הירוקה המערבית בהרצליה לפנינה אטרקטיבית למגורים? צפו עכשיו

הרצליה הירוקה נהנית מבידול מוצלח ומביקושים גבוהים למגורים

אוכלוסייה במעמד סוציו-אקונומי גבוה, שמחפשת לשלב את החיים בעיר עם השקט והמרחב של הכפר, מצאה את השכונה כיעד אטרקטיבי למגורים: בין הסיבות העיקריות להפיכתה של הרצליה הירוקה המערבית למוקד משיכה אטרקטיבי למשפחות צעירות, ניתן למנות את איכות החיים הגבוהה, הפיתוח שביצעה העיריה להקמת מוסדות חינוך נחשקים, מרכזי בילוי ופנאי, ריבוי שטחים ירוקים והקרבה והנגישות למטרופולין ת"א ואזורי מסחר ותעסוקה סמוכים. כל אלו מאפשרים לתושבי השכונה להנות מהחיים במרכז הארץ וגם לנהל מאורח חיים כפרי ורגוע או במילים אחרות, השכונה מציעה כל מה שמשפחות וזוגות צעירים מחפשים לעצמם.  

תהליך הבידול של השכונה הירוקה
שכונת הרצליה הירוקה גובלת ברחובות זלמן שניאור במזרח, ז'בוטינסקי במערב, הנדיב מדרום ומנחם בגין מצפון, והיא קיבלה את שמה, לאחר שחלה בה תנופת פיתוח ובינוי אדירה בשנים האחרונות, אשר בידלה אותה מהחלק הוותיק של האזור- שכונות הרצליה המרכזית והמזרחית. את השם הרוויחה השכונה הירוקה בזכות ולא בחסד. השכונה  משופעת במרחבים ירוקים, בראשם פארק הרצליה והיא מציעה מגורים יוקרתיים בסביבה שקטה ונעימה.

השכונה מאופיינת בבנייה רוויה חדשה, ומציעה דירות מרווחות למשפחות המחפשות איכות חיים. שגיא פיפשקוביץ', סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת "קידר מבנים", הבונה בשכונה מסביר כי: "קהל יעד הרוכשים מאופיין בדרוג סוציו-אקונומי גבוה והוא מחפש את איכות החיים שמציעה השכונה. לצד זאת הרוכשים מבקשים להנות ממגורים בבנייה רוויה אך מתחושה של בית פרטי. לכן, הדירות מרווחות מאוד, ישנה הקפדה על חלל סלון ומרפסת נגישים, פרקטיות וחללים אשר מספקים את המרחב הנדרש לארח את בני המשפחה והחברים בנוחות".

עוד אומר פיפשקוביץ' כי: "הרוכשים בהרצליה הירוקה מחפשים איכות גם ברמת הגימור של הדירה, כך שסטנדרט הבנייה האיכותי, נותן להם את המענה הרצוי בתוך תמהיל מגורים שנעים וטוב לחיות בו. למשל, אנחנו בונים חדרי הורים נוחים ושמים דגש על עיצוב פונקציונאלי וניצול מקסימאלי של שטח הדירה לטובת צרכי הדיירים".

מוסדות חינוך נחשקים ורצף של שטחים פתוחים
הנהירה להרצליה הירוקה לא מפתיעה לאור תמהיל המגורים שהיא מציעה לתושביה. בשכונה ובסמוך לה פועלים המרכז הבינתחומי, קניון שבעת הכוכבים ואזור התעשייה בהרצליה פיתוח והיא מושכת קהל איכותי, בין היתר, בשל היצע מוסדות החינוך הטובים (תיכון היובל, בי"ס אלון וגני ילדים חדשים).

התכנון האורבני המתאפיין בשטחים ירוקים, בראשם פארק הרצליה, צפוי ללכת ולהתרחב. כך למשל, הפארק המרכזי נמצא בתכנון להרחבה ופיתוח וישתרע עד לציר ז'בוטינסקי הסמוך. מרחקי ההליכה בין בנייני המגורים, מוסדות החינוך והפנאי לבין השטחים הירוקים, יוצרים רצף מעברים ותחושה כפרית. בנוסף לאלו, העיריה מספקת שירותים נרחבים בשכונה, כגון פעילות המרכז הקהילתי, לצד קאנטרי קלאב שכונתי, שמשרת את התושבים בשעות הפנאי.

פיפשקוביץ': "התושבים נהנים גם משירותי חינוך, בילוי, תעסוקה ופנאי הקיימים בשכונה ובסמוך לה וגם מתחבורה מתקדמת, צירי תנועה נוחים, יציאה מהירה  לנתניה וצפונה ונגישות נוחה לת"א. כל אלו הפכו  את השכונה למבוקשת ואטרקטיבית ביותר".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות