סיון שמאי

מנהלת קשרי לקוחות - ק.אורון ניהול פרויקטים

סיון שמאי (31) מנהלת מערך קשרי דיירים בחברת קובי אורון ניהול פרויקטים,  בעלת תואר ראשון B.A בפרסום ותקשורת שיווקית.

במסגרת תפקידה אחראית שמאי על קשר רציף עם בעלי הדירות ו/או השוכרים ונציגויות הדיירים באתרי תמ"א 38 השונים של החברה (גם במסלול חיזוק ותוספת קומות וגם במסלול הריסה ובנייה מחדש). במקביל, נמצאת בקשר הדוק עם יזמי הפרויקטים והצוות המלווה מטעמם והמפקחים המלווים את האתרים בשטח.

מסלולה המקצועי של שמאי כלל מכירות ומתן שירות לקוחות במספר ארגונים בתחילת דרכה, לאחר מכן ניהול מערך שירות הלקוחות העולמי של חברת ChinaBuy,ובשלוש השנים האחרונות – מנהלת את מערך קשרי הדיירים מטעם חברת קובי אורון.

"כחלק מהתפקיד עליי להעניק פתרון מול גורמים מקצועיים שונים, לתת מענה לשאלות מקצועיות, לעקוב אחר טיפול ותיקון תקלות ולנהל תיקי דיירי באופן שוטף", כך מספרת שמאי. עוד הוסיפה כי: "על מנת להגן על הזכויות ההנדסיות של הדיירים שאני מלווה, ניתנה לי הסמכות לדרוש כל שצריך מיזמי הפרויקטים לשמירה על תנאי מחייה הוגנים בעת התהליך".

שמאי מתמחה במציאת פתרונות למשברים יומיומיים בפרויקטים וגישור בין מספר גורמים עד להסכמה.

לשאלה מה היו הסיבות שהובילה אותה להיכנס לתחום הנדל"ן השיבה שמאי: "מאז ומעולם הייתה לי גישה ועניין לתחום, וברגע שהוצעה לי משרה בחברה הדוגלת בשמירה על הזכויות ההנדסיות של הדיירים, ושמירת קשר רציף עימם בתהליך המפותל שנקרא תמ"א 38, נעניתי לאתגר המקצועי והתחלתי ללמוד את העולם לאורכו ולרוחבו".

בכל הנוגע לשאיפותיה לעתיד אמרה שמאי: "השאיפה היא ליצור סטנדרט בתחום הנדל"ן בכלל ובתחום תמ"א 38 בפרט שיבסס את חשיבותו של איש שירות דיירים האמון על הצד האנושי בתהליך, בשילוב עם הצד הטכני. סטנדרט כזה ישפיע בצורה רוחבית על הצלחת התהליך ויפחית משמעותית את חוסר הוודאות והחשש של בעלי דירות לצאת למסע הנדל"ני".

עוד משהו: בשנתיים האחרונות מתנדבת בוועד הגנים העירוני.

סיון שמאי // צילום פרטי סיון שמאי // צילום פרטי
הפרויקט בחסות:
נגישות