banner
מירי רימון // צילום: אורטל צבר
מירי רימון // צילום: אורטל צבר

מירי רימון, שמאית רמ"י, הודיעה על פרישה מתפקידה

רימון: "אני מסיימת את תפקידי מתוך תחושה שייצגתי את  אינטרס הציבור לניהול מיטבי של מקרקעי המדינה"

 

שמונה שנים מאז החלה את דרכה ברשות מקרקעי ישראל, השמאית הראשית מירי רימון, פורשת מתפקידה ועוברת לשוק הפרטי, כך מדווחים היום ברשות. רימון התייחסה להודעה, ואמרה כי: "אני מסיימת את תפקידי מתוך תחושה שייצגתי את  אינטרס הציבור לניהול מיטבי של מקרקעי המדינה, תוך שמירה על הקופה הציבורית.  אני מכירה בחשיבותה של רשות מקרקעי ישראל כגוף מרכזי  ומשמעותי  במשק ומקווה שהציבור יכיר בחשיבותו ובתרומה הרבה שלו לפיתוח הארץ".

רימון החלה את דרכה בתחום הנדל"ן כמנהלת שיווק, והיתה שותפה בשיווק פרויקטים רבים, ביניהם עיר דוד, ממילא, מגדלי ירושלים והילטון מלכת שבא. לפני 20 שנה היא הצטרפה למשרד המשפטים כשמאית מחוזית באגף השמאי הממשלתי, ובהמשך עברה לרמ"י. 

רימון  "חתומה" על כלל השומות שנערכות עבור רמ"י, בסך כולל של כ-30  מיליארד שקל בשנה. "במסגרת תפקידה מיצבה  רימון   את אגף שמאות ברמ"י כאגף מקצועי ומשמעותי לפעילות העסקית", מציינים ברשות, "בשנים  בהם שמשה כשמאית הרשות,  הובילה  רימון  שינויים  משמעותיים  לייעול ושיפור מערך השומות ברשות מקרקעי ישראל שלו השפעה ישירה על ניהול העסקות,  ופעלה לייעול הליכי השומה, העלאת רמת השומות ורמת השירות לחוכרים".  בין היתר, רימון היתה שותפה פעילה ומשפיעה בתוכניות מחיר למשתכן ודיור במחיר מופחת, שהיו מסלולי השיווק העיקריים  של רמ"י למגורים בשנים האחרונות.

עוד היא הובילה מהלכים לקביעת מחיר אחיד לקרקע בשילוב הליך תחרותי על התעריף בתחום האנרגיה המתחדשת, בשיתוף עם רשות החשמל ואגף תקציבים במשרד האוצר. בימים אלו שותפה רימון  לפרויקט לפיתוח אלגוריתם (AI) שיתחקה אחר שווי הקרקע, לשימוש בחלק מעסקות רמ"י.

מרמ"י נמסר: "לאחר תרומה רבת שנים בשירות הציבורי, יוצאת רימון לדרך חדשה ובכלל זה קידום וניהול פרויקטים במגזר הפרטי, אך אינה פוסלת אפשרות של חזרה למגזר הציבורי בעתיד".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות