banner
הדמיה: ברוס לוין
הדמיה: ברוס לוין

חולון: חברת טל עוז נבחרה להקים פארק עירוני בשטח 30 דונם

מוטי ששון, ראש העיר: "העירייה תכננה שדרה שהיא פארק, המהווה חיבור אינטגרלי בין שטחה הוותיק של העיר לבין שטחה החדש. המקום ישמש כמקום פנאי והתרגעות לתושבי השדרה וכן לתושבי העיר"

במסגרת מכרז שהוציאה החברה הכלכלית לפיתוח חולון, לבחירת קבלן לבנית פארק במתחם מגדלים בשדרה, נבחרה חברת טל עוז עבודות הנדסיות בע"מ לבצע את העבודות להקמת המתחם, המשתרע על פני שטח של כ-30 דונם, לאורך של כ-500 מ', בין רחוב גולדה מאיר לבין ההסתדרות. למכרז ניגשו 4 קבלני פיתוח והצעות הקבלנים נבחנו בפרמטרים של איכות ומחיר. העבודות יחלו בשבועות הקרובים ויימשכו כשנתיים. מוטי ששון, ראש העיר, הסביר כי: "העירייה תכננה שדרה שהיא פארק, המהווה חיבור אינטגרלי בין שטחה הוותיק של העיר לבין שטחה החדש. המקום ישמש כמקום פנאי והתרגעות לתושבי השדרה וכן לתושבי העיר".

"הפארק, שייבנה על פי המפרטים הטכניים המיוחדים והתכניות שהוכנו על ידי אדריכל הנוף הצרפתי ז'אן פול ויגיה ולצדו אדריכל הנוף הישראלי, ברוס לוין, יתאפיין בפינות חמד מעוצבות ואלמנטים ייחודיים, שיבואו לידי ביטוי במזרקות, בפינות משחקים, באזורים המדמים את דיונת החולות של חולון, בשבילים, בהגבהות, באזורי הישיבה ועוד, כאשר הכל יזכיר שזירת מערכת תכשיטים ייחודית", אומרים בעיריית חולון שיזמה את הפרויקט.

לאורך הפארק תשתרע פרגולה, השוזרת את הפארק לאורכו. "מעבר למעבר המוצל שהיא תאפשר, היא תיתן אפקט של ראי,  שיהווה מקור עניין והנאה למשתמשי הפארק", מציינים בעיריה.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות