banner
מנציחים את הנופלים באתרי הבניה צולם בפרויקט בסר סיטי של עומר הנדסה // צילום: עומר הנדסה
מנציחים את הנופלים באתרי הבניה צולם בפרויקט בסר סיטי של עומר הנדסה // צילום: עומר הנדסה

הקבלנים מצדיעים למשפחות השכולות

הקבלנים וארגון יד לבנים, תלו על בניינים באתרי בנייה שלטים לזכר הנופלים,  בצל ביטול טקסי יום הזיכרון. אלי בן שם, יו"ר ארגון יד לבנים: "בניין הארץ היא הגשמה של צוואת הבנים מי ייתן ומותם לא יהיה לשווא ונהייה כולנו ראויים לכך"

מנציחים את הנופלים באתרי הבניה צולם בפרויקט בסר סיטי של עומר הנדסה // צילום: עומר הנדסה

ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז וארגון יד לבנים, מנציחים את זכר הנופלים ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה השנה, באמצעות שלטי זיכרון והזדהות על בנייני מגורים באתרי הבנייה. 

אלי בן שם, יו"ר ארגון יד לבנים, אמר כי: "כל שיתוף פעולה בעת הזו מחמם את הלב ומחזק את הערבות הדדית הנדרשת בית הזו יותר מתמיד. זו יוזמה מבורכת הממחישה באופן פיזי ומוחשי את צוואת הבנים שנפלו – "ובמותם ציוו לנו חיים", בניין הארץ היא הגשמה של צוואת הבנים מי ייתן ומותם לא יהיה לשווא ונהייה כולנו ראויים לכך". 

"לאור העובדה שעצרות וטקסי זיכרון לא יתקיימו השנה וכיוון שענף הבניה הוכרז חיוני ובניגוד למקומות עבודה אחרים, אתרי הבנייה פעילים ועובדים, יזמו שני הארגונים מהלך במסגרתו נתלו באתרי הבניה ברחבי הארץ ולקראת יום הזיכרון, שלטים בהם מביעים הקבלנים את הזדהותם עם המשפחות השכולות ועם עם ישראל כולו", נמסר מהארגון, אשר מדווח כי עשרות חברות בניה ברחבי הארץ נרתמו למיזם וכי שלטים נתלו במאות אתרים. 

אלי רוזנטל מנכ"ל ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז, מציין כי: "החלטנו להירתם לנושא יחד עם ארגון יד לבנים ולהנציח את הזיכרון במרחב הציבורי באמצעות תליית שלטי זיכרון במאות אתרי בניה. כמי שנשוי ליתומת צה"ל היום הזה הוא בליבי והמשפחות השכולות במחשבותיי וזו הדרך שלנו להנציח את זיכרון הנופלים ולהביע תמיכה והזדהות עם המשפחות השכולות". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות