banner

בכירים בענף מספרים על משמעות חג הפסח ומברכים את עם ישראל

התחדשות ואחדות: "מגדילים" נותן לכם את הבמה לספר על משמעות החג עבורכם, ומאחל לכל עם ישראל חג שמח וכשר!

חיים מאירוביץ' בעלים ומנכ"ל קבוצת מאירוביץ' גלנור:
"חג פסח מסמל את היציאה מעבדות לחירות של עם ישראל. זהו חג בו המשפחה מתכנסת ביחד בבית באחווה, בחגיגיות בעונה של פריחה וצמיחה. זהו חג של התחדשות, חג של רעננות. כמו ביעור החמץ בחג כך עלינו לבער מקרבינו רגשות שליליים, חוסר הצלחה או קשיים להרים את הראש ולהגשים חלומותינו. אני מאחל לעם ישראל תמיד להסתכל קדימה באופטימיות ושאפתנות, לתכנן ולבנות את העתיד. שיהיה חג שמח וכשר!"

חיים מאירוביץ // אלון קירה
חיים מאירוביץ // צילום: אלון קירה

דוד זהבי מנכ"ל משותף חטיבת התחדשות עירונית של אורבן נדל"ן:
"חג פסח בשבילי הוא חג מרגש ומשמח, מאוד משפחתי. חג שההכנות אליו מתחילות חודש מראש כאשר מזג האוויר מתחיל להיות חמים ואביבי. האווירה החגיגית מורגשת בכל מקום וכמובן גם בבית. זהו חג שמסמל את היציאה לחירות מעבדות של עם ישראל וזו משמעות מאוד חזקה בעיניי שבאה לידי ביטוי במסורת, ההיסטוריה ובהתפתחות של העם היהודי. זהו חג עם הרבה תקווה וציפייה לעתיד לבוא.

אני מאחל לעם ישראל שהחירות והחופש שהעם זכה בו תוביל אותו להמשך התפתחות, צמיחה ופריחה בכל התחומים ותביא אותנו לשיאים וגבהים חדשים כעם וכחברה מאוחדת. חג שמח וכשר!"

דוד זהבי- מנכל ובעלים משותף חברת URBAN נדלן // צילום: asaf pinchuk
דוד זהבי- מנכל ובעלים משותף חברת URBAN נדלן // צילום: asaf pinchuk

דניאל מלכה סמנכ"ל חברת מעוז דניאל:
"פסח הוא חג החירות שמשמעותו עבורנו חופש הבחירה המחשבה והיצירה. מי ייתן ונשכיל ליצור ולבנות קן של תקווה ושלווה בחברה הישראלית ושנזכה כולם להסב לשולחן מתוך שמחה שפע אהבה וחדווה. יחד נניף את דגל הבנייה, העשייה והיצירה, כאשר אתגר ההתחדשות העירונית עומד לנגד עינינו. נעשה ככל האפשר לתת הזמנות לכל אזרח באשר הוא לחדש את ביתו ונפעל לשפר את חזות השכונות.

ברגשי כבוד והערכה אנו שמחים להיות שותפים לפרויקט האדיר של בניין הארץ. נקדיש את כל המשאבים העומדים לרשותנו כדי למנף את הבנייה ולהוציא לפועל עוד שכונות שבתוכם יגורו אנשים שמחים שיזכו לחירות הגוף והנפש. בברכת חג שמח "מעוז דניאל"

דניאל מלכה סמנכל מעוז דניאל // צילום: דני בכר
דניאל מלכה סמנכל מעוז דניאל // צילום: דני בכר

ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית :
"חג פסח עבורי  מבשר על התחלות חדשות שכן הוא השנה החדשה לפי האמונה היהודית וחודש ניסן הוא החודש הראשון . החג מסמל גם יציאה מעבדות לחירות.  בתור מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית  המתמחה בתהליכים של פינוי בינוי ועובדת מול אלפי משפחות  , אנחנו רואים מידי יום את הדיירים שלנו בעצם יוצאים לחירות כלכלית כתוצאה מחידוש דירתם במסגרת הפרויקט אותו אנו מלווים . זהו עבורם קרש קפיצה לעתיד כלכלי טוב יותר להם ולילדיהם שכן ערך הדירה החדשה שהם מקבלים מכפיל ולעיתים אף משלש את עצמו במסגרת הליכי ההתחדשות העירונית.  מעבר לאושר ולשמחה אשר דירה חדשה  מייצרת עבורם   וזה מה שמניע אותי ביום יום לפעול מענם.

אני מאחל לעם ישראל חג שמח , עשייה חברתית למען האחר והחלש והרבה אהבת חינם כי מצווה עלינו בהגדת פסח לזכור את הגר היתום והאלמנה ועלינו לפעול לטובת הזולת".

ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית // יח"צ
ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית // יח"צ

עו״ד דוד אזולאי, מנכ״ל חברת היזמות קבוצת אזולאי:
"פסח עבורי זה זמן לקחת אתנחתא מהשגרה וליהנות מזמן איכות עם המשפחה, ללכת לבית הכנסת ולשמר ערכים של מורשת ישראל. אני מאחל חג שקט מהנה וכשר לכל עם ישראל".

עו"ד דוד אזולאי // יחצ
עו"ד דוד אזולאי // יחצ

ליאור בכר מנכ"ל ובעלים קבוצת בכר: "כמו בכל חג, גם פסח מביא איתו הפסקה קצרה. הפסקה מהמרוץ היום יומי, מהלחץ. מהמרדף אחרי הישגים. מהשוטף. ההפסקה חיונית לכולנו. כמו שנת לילה, בה אנחנו מעבדים את מאורעות היום החולף, החג נותן לנו הזדמנות לעצור רגע ולהתבונן. להיות עם המשפחה בלי הסחות דעת. להתמסר לילדים. לשקט. לבית. החג נותן לנו רגע להיות אנחנו. מוקפים משפחה, חברים ושלווה. העבדות המודרנית, שבחג פסח מקבלת משנה תוקף, היא גם הזדמנות להבין כמה התרחקנו מאותה עבדות כפויה שמככבת בפסח. עבדות אמיתית לא מגיעה עם חופשת חג 🙂 אאחל לכל מי שיכול, שבחג הזה יעצור ויסתכל אחורה ולצדדים. אחורה, כדי להבין את הדרך שעשה מהחג הקודם. ולצדדים כדי להבין עם מי הוא הלך בה. לבחון אם עמד ביעדים שהציב לעצמו בדרך, ולהציב יעדים חדשים להמשך. ובעיקר, והכי חשוב, להתענג על משפחתו, לנוח, למלא מצברים וליהנות מאווירת החג. פסח שמח לכולם…

ליאור בכר - מנכ"ל ובעלים קבוצת בכר // צילום: יוראי ליברמן
ליאור בכר – מנכ"ל ובעלים קבוצת בכר // צילום: יוראי ליברמן

יגאל צ'ודנר, מנכ"ל ומייסד חברת נתיבי הקמה: "פסח הוא חג של שגשוג ופריחה בסימן של שחרור מהישן והתקדמות אל עבר החדש והלא מוכר. אני מאחל לעם ישראל שידע להשתחרר מהרגלים נסיבות ותפיסות מקובעות. גם אם לעתים נדמה שזו המציאות המוכרת, למעשה הן אלו  שמחזיקות אותנו במקום ומונעות מאתנו להתקדם לפרוח. גם אם זה לא קל, אם נדע להשתחרר, להסתכל קדימה ונעז לקבל וליישם רעיונות חדשים, נגלה כי יש לנו את הכח להשפיע ולשנות את המציאות שלנו."

יגאל צודנר מנכל חברת נתיבי הקמה // צילום: אילן ספירא
יגאל צודנר מנכל חברת נתיבי הקמה // צילום: אילן ספירא

רוצים לספר מהו פסח עבורכם ולברך את עם ישראל? שילחו לנו מייל למערכת [email protected]  או למשרד [email protected]

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות