banner
הדמיה של אצטדיון שלמה ביטוח // צילום שביט. וזהו
הדמיה של אצטדיון שלמה ביטוח // צילום שביט. וזהו

"שלמה ביטוח" תיתן חסות לאצטדיון פ"ת בתמורה ל-2.5 מיליון שקל

עיריית פתח תקווה, באמצעות החברה לפיתוח פ"ת, הוציאה מכרז למתן חסות וקריאת שם אצטדיון הכדורגל העירוני, המוכר כ"אצטדיון המושבה", על שם גורם מסחרי. חברת "שלמה ביטוח" נבחרה ותשלם 2.5 מיליון שקל תמורת מתן החסות

הדמיה של אצטדיון שלמה ביטוח // צילום שביט. וזהו

חברת שלמה ביטוח תיתן את החסות לאצטדיון הכדורגל העירוני בפתח תקווה. שווי העסקה עומד על 2.5 מיליון ש"ח למשך ארבע שנים, זאת לאחר זכייתה במכרז עירוני. רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה, מסר כי: "כיאה לאצטדיון מתקדם וחדשני, אשר נמצא בליגה של כל המגרשים ומתקני הספורט המובילים בישראל, אני שמח שגם נושאת שם האצטדיון היא חברה מקצועית, גדולה ומשמעותית במשק הישראלי".

הדמיה של אצטדיון שלמה ביטוח // צילום שביט. וזהו
הדמיה של אצטדיון שלמה ביטוח // צילום שביט. וזהו

לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פ"ת: "בהתאם להנחיית ראש העיר, פעלה החברה לשווק חבילת זכויות מיתוג וחשיפה של האצטדיון העירוני. האתגר היה משמעותי בשל העובדה שפרט לתל אביב, מכרזים מסוג זה לא צלחו. אני שמח וגאה על כך שמספר רב של חברות עסקיות, מהמובילות במשק, התעניינו במכרז. התעניינות זו מלמדת על האטרקטיביות והפוטנציאל של האצטדיון ועל האמון הרב שהביעו החברות בעיר פתח תקווה ובעומד בראשה".

טובי שמלצר // צילום: עזרא פרג
טובי שמלצר // צילום: עזרא פרג

טובי שמלצר, מבעלי חברת "שלמה ביטוח", אמר כי: "אנו שמחים על בחירתנו כזוכים במכרז למתן החסות של אצטדיון הכדורגל העירוני בפתח תקווה. בתור חברה שמשרדיה ממוקמים מזה שנים רבות בעיר פתח תקווה, ומעסיקה מאות עובדים תושבי העיר, אנו מחוברים לעשייה המקומית וחיים אותה מדי יום.
כמו כן, כחברת ביטוח שחרטה על דגלה מצוינות, חדשנות וערכיות, התחברנו לאחד מהאצטדיונים המתקדמים בישראל, שמקדם את ערכי הספורט והתחרותיות בישראל". במסגרת החסות, האצטדיון ימותג וישולט, הן במעטפת החיצונית והן בחללים הפנימיים בשם וסמל נותן החסות. באצטדיון מתקיימים אירועי בידור שונים, הוא מכיל כ-8,000 מ"ר שטחי מסחר המושכרים לעסקים מסחריים ובסה"כ פוקדים אותו כ-300,000 צופים מדי שנה. כזכור, בשנת 2015, זכתה קבוצת שלמה, אליה משתייכת גם חברת שלמה ביטוח, במכרז לקבלת חסות השם של היכל הספורט העירוני ה"דרייב אין" בת"א.

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות