banner
באדיבות חברת מוריה
באדיבות חברת מוריה

נפתחו לתנועה נתיבי הנסיעה ליציאה מירושלים על מחלף סחרוב

העבודות להקמת מחלף סחרוב והרחבת כביש 1 מתבצעות בהשקעה של כ-330 מיליון שקל. נמשכות העבודות להשלמת כלל הפרויקט, שאורכו כ-2.4 ק"מ

נפתחו נתיבי התנועה החדשים של היציאה מירושלים לכיוון מערב, על גבי מחלף הגשר החדש בצומת סחרוב. עד כה נעה על המחלף החדש התחבורה שנכנסה לירושלים מכיוון מערב למזרח ומעתה ינועו על המחלף בשני הכיוונים במקביל. את פרויקט הקמת מחלף סחרוב החדש והרחבת כביש 1, מקדמים משרד התחבורה ועיריית ירושלים, בהשקעה של כ-330 מיליון שקל.  

באדיבות חברת מוריה
באדיבות חברת מוריה

במקביל לפתיחת נתיבי התנועה החדשים, נמשכות העבודות להשלמת כלל הפרויקט שאורכו כ-2.4 ק"מ. העבודות כוללות בין היתר את הקמת נתיב תחבורה ציבורית (נת"צ) דו –כיווני, הרחבת נתיבי התנועה בכביש הכניסה לירושלים ממחלף מוצא (כביש 9) עד צומת גבעת שאול, עבודות פיתוח, השלמת שינויים גאומטריים בתוואי הכביש, הסדרת נתיבי תנועה ותוואי הדרך ופיתוח נופי. הפרויקט צפוי להסתיים במלואו במחצית שנת 2021. 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "פתיחת נתיבי הנסיעה החדשים במחלף סחרוב היא בשורה אדירה לתושבי העיר ולמבקרים בה והיא המשך ישיר להשקעה הגדולה שלנו בקידום פיתוח התשתיות בעיר. נמשיך לקדם את ירושלים ולשפר את הכבישים והתשתיות שבה".

מנכ"ל חברת מוריה, המבצעת את הפרויקט, גלעד בר-אדון: "חברת מוריה ממשיכה את שדרוג מערך התשתיות התחבורתיות בירושלים וסיימה שלב משמעותי נוסף בהקמת מחלף סחרוב החדש ובהרחבת הכניסה לעיר. הפרויקט ישפר את בטיחות הנסיעה ואת הנגישות לירושלים וממנה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות