banner
כפר תבור // אבי אריש
כפר תבור // אבי אריש

ביקושים לצפון: מינהלת המגורים של צה"ל יוצאת לשיווק בכפר תבור

ראש המועצה, עודד הלפרין: "בקרוב יצאו לשיווק כ-125 יח"ד לאנשי קבע". סא"ל הילה אקשטיין, ראש מנהלת המגורים של צה"ל:  "עם התפתחותם של בסיסים רבים בצפון הארץ, הביקוש למגורים באיזור זה גדל משמעותית, כפר תבור הינה מועצה ששמה הולך לפניה"

מגדילים 22.06.2021

כפר תבור מצליחה להתחדש ולעלות על המפה הארצית: המועצה המקומית כפר תבור, בראשותו של עודד הלפרין אחד מראשי המועצה הצעירים (32) והעולים של הרשויות המקומיות, מדווחת השבוע על תחילת שיווק פרויקט חדש למגורים לאנשי קבע הכולל כ-125 יח"ד

סא"ל הילה אקשטיין, ראש מנהלת המגורים של צה"ל, אמרה לאחר פגישה שקיימה עם ראש המועצה כי:  "עם התפתחותם של בסיסים רבים בצפון הארץ הביקוש למגורים באיזור זה בקרב משרתי צבא הקבע גדל משמעותית, כפר תבור הינה מועצה ששמה הולך לפניה בהיבט החינוך והשירותים לתושב ואנו מצפים בכיליון עיינים להתחיל בפרוייקט אשר ממוקם על חטיבת קרקע הגובלת בשטחים הפתוחים אל מול נוף מרהיב. בכפר תבור קיים שילוב אטרקטיבי לזוגות צעירים של חיי קהילה תוססים לצד זמינות של שירותים כמו מרכז מסחרי, בנקים, מגוון חוגים איכותיים ומתקני ציבור ואנו שמחים על שיתוף הפעולה". 

כפר תבור מונה כ-5,000 תושבים, והיישוב צפוי לגדול בעשור הקרוב ל- 8,000 נפש ומחזיק בעתודות קרקע בהיקף של כ-10,000 דונם, בבעלות פרטית. ראש המועצה, עודד הלפרין מבקש להכניס עוגנים חדשים ולתת תנופת פיתוח למקום. "נשמח לקלוט משפחות צעירות ואיכותיות אשר יצטרפו לקהילה חזקה ותוססת אצלנו בכפר תבור", אומר הלפרין, "הקורונה הביאה את הביקושים למגורים בכפר תבור לשיא – תושבי המקום יכולים להנות מחינוך איכותי ואיכות חיים של המרחב הכפרי ולצד זאת להמשיך בעבודתם מרחוק".

עודד הלפרין // משה נחמוביץ
עודד הלפרין // משה נחמוביץ

עוד ציין הלפרין כי: "על מנת לשמור על צביון המקום אנחנו מתנגדים לבנייה רוויה וכל הבנייה החדשה הינה צמודת קרקע. היתרון לגודל הוביל מהפך באיכות החיים במושבה – מופעי תרבות, הצגות תיאטרון, פתיחת קאנטרי קלאב, בתי קפה ועוד- תושב בכפר תבור נהנה כיום מאיכות חיים, מרחבים פתוחים ורמת שירותים ברמה הגבוהה ביותר". 

בין היתר, מקדמת המועצה בימים אלו גם תוכניות נוספות שייתנו מענה לאוכלוסייה החדשה וליישוב המתחדש בדמות כניסה נוספת ישירות לשכונה החדשה, אשר מוקמת בשיתוף עם משרד השיכון בחלקה הצפוני של המועצה, הקמת פארק רחב ידיים בשיתוף קק"ל, בניית מתחם ספורט אתגרי, בית כנסת נוסף וקידום תוכנית בשיתוף משרד התחבורה להעתיק את ציר 65 החוצה את המועצה אל מחוץ לתחומיה – עוקף כפר תבור, אשר העבודות עליו צפויות להתחיל בקרוב. 

הלפרין מסכם, ואומר כי: "הביקוש למגורים בצפון הארץ גדל באופן משמעותי בשנים האחרונות ואני שמח שכפר תבור נותנת מענה ייחודי השונה מהחיים בעיר או מהמושבים בסביבה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות