banner
זאב ביילסקי // צילום: מגדילים
זאב ביילסקי // צילום: מגדילים

כחלון ימנה את ביילסקי ליו"ר מטה הדיור

כחלון צייץ "המועמד שלי הוא ביילסקי" ורעידת אדמה הורגשה מהענף ועד לרעננה. איתן גינזבורג, יו"ר הוועדה המקומית: "רואה עצמי מחוייב להמשיך את דרכו"

תמונה: מר זאב ביילסקי // מגדילים

הפרסום הרשמי של כחלון נבחר להתבצע דווקא באמצעות ציוץ: "תשובה לשאלה שהטרידה את התקשורת בתקופה האחרונה- המועמד שלי לתפקיד יו"ר מטה הדיור- ראש עיריית רעננה זאב ביילסקי", הביא לרעידת אדמה בענף הנדל"ן בכלל ובעיר רעננה בפרט, כאשר בכל הזירות החלו להערך לניתוח המשמעותיות וההשלכות של המינוי על הענף והעיר.

לאור תמיכתו ששר האוצר משה כחלון, על אף שהמינוי דורש אישור ועדת הבכירים בנציבות שירות המדינה והממשלה, אפשר לאחל לביילסקי בהצלחה, כאשר המינוי צפוי להכנס לתוקפו בחודש אפריל השנה.

ביילסקי צפוי להחליף את אביגדור יצחקי, שכיהן בתפקיד מאז מחצית שנת 2015 והוא צפוי כעת להתמנות ליו"ר מפעל הפיס. ביילסקי, איש ליכוד בעבר, נבחר לכהן כראש עיריית רעננה בשנת 1989 ומאז נבחר שלוש פעמים נוספות לתפקיד אולם בשנת 2005 ועד לשנת 2009 כיהן כיו"ר הסוכנות, מינוי שהעניק לו ראש הממשלה דאז, אריאל שרון. בשנת 2013 חזרה לפוליטיקה המקומית ברעננה ונבחר שוב לראשות העיר.

ביילסקי מסר בתגובה לדברים: "אני מודה לשר האוצר משה כחלון על האמון שהוא נותן בי במינוי לתפקיד כה חשוב ומשמעותי. אני רואה בתפקיד זה הזדמנות למלא שליחות לאומית וטפל באחד הנושאים החשובים ביותר העומדים על סדר היום של מדינת ישראל. אמשיך לכהן בתפקידי כראש עיריית רעננה עד לכניסתי המוסדרת לתפקיד. אדאג להעביר את ראשות העיר בצורה מיטבית למי שייבחר לתפקיד".

יו"ר הוועדה המקומית רעננה: "מחויב להמשיך את דרכו"
אחת המועמדים הצפויים להתמודד לראשות העיר ברעננה, הוא יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, איתן גינזבורג, אשר נמצא בתפקיד משמעותי ומקדם תוכנית להתחדשות עירונית ברחבי העיר. "מגדילים" פנה לקבלת תגובתו באשר למועמדות אפשרית.

איתן גינזבורג // יחצ
איתן גינזבורג // יחצ

גינזבורג מסר כי: "אני מברך את חברי הטוב זאביק ביילסקי על המינוי לתפקיד יו"ר מטה הדיור הלאומי. לאחר שעבדתי במחיצתו במשך קרוב לעשרים שנים, אני חושב שאין ראוי ממנו למשימה שהיא אולי החשובה ביותר כיום לאזרחי ישראל, הורדת מחירי הדיור. אני מודה לו בשם כל תושבי רעננה על שנים ארוכות של עשייה למען העיר ומיצובה כעיר המובילה בישראל, ורואה עצמי מחויב להמשיך את דרכו ולפעול להמשך קידומה ופיתוחה של העיר רעננה".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות