banner
יהודה כתב // יחצ
יהודה כתב // יחצ

יהודה כתב נבחר ליו"ר ארגון הקבלנים תל אביב יפו בת ים

אלי רוזנטל, מנכ"ל הארגון: "אמנם אתה נכנס לנעליו הגדולות של אבנר, אבל הידע והניסיון רב השנים שרכשת יעמדו לטובתך ולטובת הארגון"

תמונה: יהודה כתב // יחצ

חילופי תפקידים בארגון הקבלנים תל אביב-יפו-בת ים: האסיפה הכללית השנתית של ארגון הקבלנים התכנסה, ובבחירות לראשות הארגון נבחר ברוב קולות יהודה כתב. כתב יחליף את יו"ר הארגון בשנים האחרונות אבנר לוי שהחליט לפרוש.

כתב, ששימש בשנים האחרונות כיו"ר ועדת פינוי-בינוי של הארגון, אמר הערב לאחר בחירתו כי: "אני שמח ונרגש היום לקבל על עצמי את תפקיד יו"ר הארגון, לאחר עשרות שנים של פעילות כיזם וקבלן, דור שלישי בענף, ו-25 שנים של פעילות בארגון ובהתאחדות בוני הארץ. אלו שנים לא פשוטות לכל מי שעוסק בתחום הבנייה והיזמות, וזה בדיוק הזמן והמקום של הארגון להוביל שינוי, לפעול לטובת האינטרסים של חבריו, לדעת לעבוד מול רגולטורים וקובעי מדיניות על מנת להגן על עצמנו ולקיים שוק שמאפשר לכל הגורמים בו להתקיים בכבוד ובהצלחה".

בנוסף נבחרו באסיפה גם חברי הנהלת ארגון הקבלנים: אבי זיתוני, אבי מנדלר, אבישי בן חיים, איתן גולן, אמירה גל, בועז עצמון, גיא דיגמי, גיא שובי, יואב קן-תור, ירון שמיע, מורן שוסטר, עדית גבע, עמית גוטליב, צחי לביא, שמוליק מירמן ותומר צליח.

 לוי, שכאמור החליט לפרוש מתפקיד יו"ר הארגון לאחר 11 שנים אמר: "אני מרגיש בתקופת שיא בפעילותי הציבורית ובתפקידים חשובים ומשפיעים בענף הבניה וזה הזמן לפרוש ולהעביר את ההגה לדור קבלנים ויזמים צעיר יותר ונמרץ. אני סמוך ובטוח כי אתם תנהיגו את הספינה קדימה לימים טובים יותר".

 אלי רוזנטל, מנכ"ל ארגון הקבלנים אמר: "אבנר נכנס לתפקידו לפני 11 שנה, והצליח לחזק את מעמדו של הארגון. יו"ר ששואל את כל השאלות הקשות, לא פוחד להביע עמדה ולא נרתע ממאבקים וממכשולים".  רוזנטל פנה לכתב, והוסיף: "אמנם אתה נכנס לנעליו הגדולות של אבנר, אבל הידע והניסיון רב השנים שרכשת בפעילותך הציבורית יעמדו לטובתך ולטובת הארגון".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות