banner
מוטי ששון וקלמן סופרין // צילום שמוליק חזן
מוטי ששון וקלמן סופרין // צילום שמוליק חזן

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, חנך את מרכז טכנו פארק

עלות הקמת מתחם העסקים לתעשייה הקלה והלוגיסטיקה מסתכמת בכ- 250 מיליון שקל והוא מאשר רכישת שטחים על ידי קבוצות רכישה

תמונה: מוטי ששון וקלמן סופרין // צילום שמוליק חזן

השבוע נערך טקס הנחת אבן הפינה למרכז הלוגיסטי-טכנו פארק בחולון, מתחם עסקים לתעשייה הקלה והלוגיסטיקה, במעמד ראש העיריה מוטי ששון. המתחם יוקם על ידי היזמים קבוצת סופרין וקבוצת וייס. עלות הקמת הפרויקט כולו הסתכם ב כ- 250 מיליון ₪ כשהאכלוס הצפוי עתיד לעוד כשנתיים.

מוטי ששון, ראש עיריית חולון, מסר כי: "אזור התעסוקה של חולון הפך בעשור האחרון לבסיס עסקים חשוב במטרופולין ומבוקש על ידי יזמי נדל"ן. עשרות חברות חדשות נקלטו בו, שעוסקות הן בתחומי התעשייה המתקדמת והן בתעשייה המסורתית, ואלפי עובדים חדשים מגיעים מדי יום לאזור. חברות נוספות נמצאות בתהליך מעבר וחברות קיימות מגדילות את שטח פעילותן באזור. לתנופת הפיתוח של אזור התעסוקה תרומה כלכלית וחברתית חשובה ביותר לעיר חולון ולתושביה".

קלמן וצחי סופרין עם יואל ויס ומוטי ששון באירוע הנחת אבן פינה טכנו פארק חולון // צילום: שמוליק חזן
קלמן וצחי סופרין עם יואל ויס ומוטי ששון באירוע הנחת אבן פינה טכנו פארק חולון // צילום: שמוליק חזן

המבנה תוכנן על ידי משרד האדריכלים בר לוי אדריכלים וישתרע על פני כ- 36,000 מ"ר. "מדובר במרכז לוגיסטי מודרני לתעשייה קלה בו יוכלו, לראשונה, בעלי מלאכה ומשקיעים לרכוש שטחים המיועדים למלאכה, לאחסנה וללוגיסטיקה באמצעות קבוצת רכישה", נמסר מהיזמים.

רוני וייס, יו"ר קבוצת וייס אמר כי: "זיהינו את הביקוש לרכישת נכס מסוג זה לשימוש עצמי מאחר ואין במטרופולין גוש דן פתרון מודרני, זמין ונגיש. עבור אותו קהל מדובר ברכישת נכס מודולרי שיכלול את כל המערכות הנדרשות לרבות אפשרויות של פריקה והטענה, נשיאת עומסים וגמישות בחלוקת שטחי העבודה והאחסון. מדובר בענף נדל"ני  המתפתח בעולם, והערכתנו כי גם בישראל נוצר כעת הצורך הזה מאחר ובמשך שנים רבות לא בנו מבני תעשייה ולוגיסטיקה. אמו מודים לעיריית חולון וראש העיר על כך שזיהו גם הם את הפוטנציאל בקידום המוצר הזה באזור התעשייה וסייעו ותמכו ככל שיכלו".

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות