banner
אלי גבאי // יחצ
אלי גבאי // יחצ

קבוצת גבאי הנפיקה אגרות חוב בהיקף כ-170 מיליון שקל

מתוכם בחרה החברה לגייס כ-80 מיליון שקל, כאשר השלב המוסדי ננעל בריבית שנתית שיקלית של 4.59%. האג"ח כולל שעבוד על פרויקט התחדשות עירונית תמ"א 2/38 בתל אביב ופרויקט מחיר למשתכן באשקלון

חברת גבאי מניבים מקבוצת גבאי מדווחת כי השלימה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב סדרה י"א. במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושים בהיקף של מעל ל-170 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס סכום של כ-80 מיליון שקל. את ההנפקה הובילו אוריון חיתום ואיפקס הנפקות.

ההנפקה ננעלה בריבית שנתית שיקלית של 4.59%, נמוך משיעור הריבית המקסימלית שהוצעה במכרז שעמדה על 5.65%. במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב שקליות הנושאות ריבית צמודה למדד, במח"מ של כ-3.37 שנים, כאשר פירעון הקרן יהיה בשלושה תשלומים לא שווים.

האג"ח כולל שעבוד על פרויקט התחדשות עירונית תמ"א 2/38 בפרויקט "בודנהיימר" בתל אביב לו היקף מכירות צפוי של כ-185 מיליון שקל, וכן פרויקט מחיר למשתכן "עיר היין" באשקלון לו היקף מכירות צפוי של כ-346 מיליון שקל. 

לחברה נכסים מניבים וכן, פרויקטים של פינוי בינוי, התחדשות עירונית ועסקת קומבינציה בייזום למגורים בשלבים שונים בהיקף כ-1,000 יחידות דיור, מתוכן כ-500 חלק החברה. אלי גבאי, בעלי קבוצת גבאי: "אנו מודים למשקיעים על השתתפותם בהנפקה ורואים בכך, בייחוד בעת משבר הקורונה, הבעת אמון של שוק ההון בחברה, בהנהלתה, ובפעילותה הנדל"נית. החברה תמשיך לפעול להרחבת פעילותה הן בתחום המניב והן בתחום היזמי". 

מי יהיו 70 המשפיעים לשנת 2023?

לקבלת עדכונים בוואטספ >>> לחצו כאן

שיתוף
תגיות:

כתבות שיכולות לעניין אותך

נשמח לדבר אתך
נגישות